Wzrosła słuchalność RMF FM, Jedynki i Trójki
Lider rynku, czyli RMF FM, utrzymuje słuchalność powyżej 30 proc. (fot. Eric Nopanen/Unsplash)
W okresie grudzień 2022 - luty 2023 wzrosła słuchalność RMF FM, radiowej Jedynki i Trójki.
Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, RMF FM zanotował 30,2 proc. udziału w czasie słuchania wobec 30,1 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.
Czytaj też: Dziennikarze Radia Szczecin czują się "zaszczuci we własnej firmie"
Słuchalność Radia Zet rok do roku spadła z 14,1 proc. do 13,6 proc. Program I Polskiego Radia zanotował wzrost z 4,7 proc. do 5,5 proc., a Program III Polskiego Radia – z 1,8 proc. do 2,2 proc.
Radio Tok FM utrzymało pozycję lidera stacji ponadregionalnych, zwiększając udział z 2,9 proc. do 3,1 proc. Za nim były Vox FM – 2,9 proc. (spadek z 3,2 proc.) i Antyradio – 2,4 proc. (spadek z 2,9 proc.).
Słuchalność najpopularniejszej sieci radiowej, czyli Eski, zmniejszyła się z 7,9 proc. do 7 proc.
Czytaj też: Sejm odrzucił projekt zniesienia abonamentu rtv i likwidacji TVP Info
Wśród sieci wyniki poprawiły:
- RMF Maxx – z 3,3 proc. do 3,4 proc.,
- Radio Złote Przeboje – z 2,6 proc. do 3,1 proc.,
- Radio Plus – z 1,8 proc. do 2 proc.,
- Radio Pogoda – z 1 proc. do 1,1 proc.,
- Radio SuperNova – z 0,7 proc. do 1 proc.
- i Rock Radio – z 0,5 proc. do 0,6 proc.
Czytaj też: Po reportażu TVN 24 o JP II rząd zaprasza ambasadora USA. Myśli, że tak wpłynie na media
(KOZ, 10.03.2023)