Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google wyłoży 10 mln dol. na rozwój mediów na Tajwanie

Google nie czuje na Tajwanie presji ze strony wydawców, ale sam postanowił im pomóc (fot. Pixabay.com)

Koncern Alphabet Google poinformował w środę, że w ciągu najbliższych trzech lat uruchomi fundusz o wartości 300 mln dolarów tajwańskich (9,8 mln dol.), by pomóc w działalności mediów w Tajwanie.

Koncern Alphabet Google poinformował w środę, że w ciągu najbliższych trzech lat uruchomi fundusz o wartości 300 mln dolarów tajwańskich (9,8 mln dol.), by pomóc w działalności mediów w Tajwanie.

W niektórych krajach Google negocjuje umowy handlowe i płaci wydawcom za udostępnianie ich treści. Jednak nie na Tajwanie. Amerykański koncern stwierdził więc, że zapłaci lokalnym wydawcom za pośrednictwem tak zwanego "Taiwan News Digital Co-prosperity Fund", aby wzmocnić ich potencjał w obszarze cyfrowym.

"Nawet jeśli Google stoi w obliczu wielu wyzwań w środowisku międzynarodowym, Tajwan pozostaje kluczową globalną twierdzą” - powiedziała dziennikarzom Tina Lin, dyrektorka zarządzająca ds. sprzedaży i operacji w Google Taiwan. Przychody z reklam w tradycyjnych mediach w latach 2003-2020 spadły tam o 70 proc.

Należy pamiętać, że silne tajwańskie media oznaczają także ograniczenie wpływów chińskiej propagandy.

(MAC, 09.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.