Rafał Drzewiecki country director na Europę Środkowo-Wschodnią w TikToku
Drzewiecki był szefem marketingu na Europę Centralną TikToka od sierpnia 2020 roku (fot. LinkedIn)
Rafał Drzewiecki awansował na stanowisko Central Europe country director w platformie TikTok.
Drzewiecki z TikTokiem jest związany od ponad dwóch i pół roku. Dotychczas piastował funkcję szefa marketingu na Europę Środkowo-Wschodnią. Był odpowiedzialny za stworzenie i nadzorowanie zespołów marketingowych w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii i w państwach bałtyckich. W tym czasie prowadził m.in. działania promujące TikTok for Business, które miały pokazać potencjał TikToka dla reklamodawców.
W nowej roli będzie odpowiedzialny za nadzorowanie pełni działań TikToka na tych samych rynkach.
Drzewiecki - zanim trafił do TikToka - był związany m.in. jako digital marketing director z Ringier Axel Springer Polska oraz head of social media z Onetem.
(KAP, 09.03.2023)