Marcin Woźniak product & strategy director w LiquidThread
Marcin Woźniak ma być odpowiedzialny za konstruowanie oferty agencji w oparciu o portfolio nowoczesnych produktów komunikacyjnych (fot. materiały prasowe)
Marcin Woźniak, dotychczas communications strategy director w LiquidThread, objął nowo utworzone stanowisko product & strategy director.
W nowej roli Woźniak ma być odpowiedzialny za konstruowanie oferty agencji w oparciu o portfolio nowoczesnych produktów komunikacyjnych, które odpowiadają na wyzwania obecnego rynku, mają udowodniony wpływ na biznes klientów i wykorzystują potencjał badawczy, narzędziowy i technologiczny Publicis Groupe.
Czytaj też: Danka Woźnicka rozstała się z Radiem Zet. Pracowała w stacji 27 lat
Woźniak karierę w reklamie zaczynał w 2005 roku w domu mediowym OMD Poland. Następnie, od 2007 w ramach Starcom Mediavest Group zajmował się planowaniem mediów interaktywnych, działaniami performance oraz social mediami. Od 2013 jako digital & innovation director odpowiadał za projektowanie i realizacje kampanii zintegrowanych. W roku 2015 roku objął stanowisko dyrektora strategii w agencji LiquidThread. Pracował dla takich marek, jak Milka, Prince Polo, T-Mobile, Coca-Cola, Kujawski. Współtworzone przez niego kampanie nagrodzono m.in. Effie Awards, KTR, Innovation, Golden Arrow, Kreatura, Golden Drum, Cannes Lions.
(AMS, 08.03.2023)