Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Woźniak product & strategy director w LiquidThread

Marcin Woźniak ma być odpowiedzialny za konstruowanie oferty agencji w oparciu o portfolio nowoczesnych produktów komunikacyjnych (fot. materiały prasowe)

Marcin Woźniak, dotychczas communications strategy director w LiquidThread, objął nowo utworzone stanowisko product & strategy director.

W nowej roli Woźniak ma być odpowiedzialny za konstruowanie oferty agencji w oparciu o portfolio nowoczesnych produktów komunikacyjnych, które odpowiadają na wyzwania obecnego rynku, mają udowodniony wpływ na biznes klientów i wykorzystują potencjał badawczy, narzędziowy i technologiczny Publicis Groupe.

Czytaj też: Danka Woźnicka rozstała się z Radiem Zet. Pracowała w stacji 27 lat

Woźniak karierę w reklamie zaczynał w 2005 roku w domu mediowym OMD Poland. Następnie, od 2007 w ramach Starcom Mediavest Group zajmował się planowaniem mediów interaktywnych, działaniami performance oraz social mediami. Od 2013 jako digital & innovation director odpowiadał za projektowanie i realizacje kampanii zintegrowanych. W roku 2015 roku objął stanowisko dyrektora strategii w agencji LiquidThread. Pracował dla takich marek, jak Milka, Prince Polo, T-Mobile, Coca-Cola, Kujawski. Współtworzone przez niego kampanie nagrodzono m.in. Effie Awards, KTR, Innovation, Golden Arrow, Kreatura, Golden Drum, Cannes Lions.

(AMS, 08.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.