Plus startuje z nową platformą komunikacyjną marki
W spotach wystąpią m.in. specjalistka sprzedaży Ania (Anna Smołowik) i młody sprzedawca Filip (Filip Orliński) (fot. materiały prasowe)
W najnowszych spotach sieci Plus (Polkomtel) u boku Wojciecha Mecwaldowskiego pojawią się nowi bohaterowie. W tych rolach wystąpią Anna Smołowik i Filip Orliński.
Nowa formuła komunikacji Plusa ma prezentować markę oraz jej ofertę dla klientów zabawnie, z humorem i zachowaniem dystansu do siebie. Chce pokazać otwartość na nowe trendy w komunikacji, w których skupia się nie na marce, ale na tym, jakie wartości i korzyści oferuje odbiorcy.
W pierwszym etapie kampanii przedstawieni są nowi bohaterowie, specjaliści sprzedaży w salonie Plusa. W teaserach wystąpił znany już z wcześniejszych kampanii starszy specjalista Wojtek, czyli Wojciech Mecwaldowski, który wcieli się w mentora dbającego o swoich współpracowników. Obok niego wystąpią specjalistka sprzedaży Ania (Anna Smołowik) i młody sprzedawca Filip (Filip Orliński) dopiero zaczynający karierę w salonie.
Czytaj też: Danka Woźnicka rozstała się z Radiem Zet. Pracowała w stacji 27 lat
Za kreację nowej kampanii odpowiedzialna jest agencja Freundschaft, która już wcześniej realizowała komunikację Plusa. Teasery zostały wyreżyserowane przez Macieja Bochniaka. Za produkcję odpowiada TFP, za postprodukcję - Televizor. Kampania obejmuje TV, Online, Radio, BTL.
(AMS, 08.03.2023)