Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paramount sprzedaje udziały w BET Group. Kupują Tyler Perry i Byron Allen

Tyler Perry i Byron Allen powalczą o pakiet nadawczy przeznaczony przede wszystkim dla czarnej publiczności (screen: YouTube/Boyce Watkins)

Potentaci medialni Tyler Perry i Byron Allen rywalizują o zakup większościowego pakietu udziałów w BET Media Group w związku z doniesieniami, że właściciel - Paramount Global - rozważa sprzedaż aktywów.

Tyler Perry jest obecnie właścicielem mniejszościowego pakietu udziałów w BET Media Group prowadzonym przez dyrektora generalnego Scotta Millsa, które obejmuje sieci kablowe BET i VH1, a także produkuje dużą część programów dostępnych w BET i serwisie BET+, uruchomionym w 2019 roku. Wśród oddziałów BET jest również firma produkcyjna BET Studios.

Perry i BET mają długą historię, ponieważ sieć pomogła sfinansować jego pierwszy film fabularny "Dziennik szalonej czarnej kobiety" z 2005 roku. W 2017 roku Perry podpisał umowę z Paramount. Na jej podstawie wśród projektów telewizyjnych Perry'ego obecnie dostępnych na BET i BET+ są "House of Payne”, "Sisters”, "The Oval”, "Ruthless”, "Zatima” i "Assisted Living”.

Czytaj też: Danka Woźnicka rozstała się z Radiem Zet. Pracowała w stacji 27 lat

Drugim ze starających się jest Byron Allen. W 2022 roku przejął Black News Channel za 11 mln dol. Allen Media Group zainwestowała również ponad 1 mld dol. w ciągu ostatnich trzech lat w nabycie udziałów w 27 podmiotach powiązanych z ABC, NBC, CBS i Fox.

"Decyzja o rozważeniu sprzedaży większościowego pakietu aktywów, które są przeznaczone głównie dla czarnej publiczności, jest częścią wysiłków giganta rozrywki, aby wzmocnić środki przeznaczane na flagową usługę Paramount+ i wspieraną przez reklamodawców bezpłatną platformę przesyłania strumieniowego Pluto TV" - napisał "The Wall Street Journal".

Na początku tego roku Paramount ogłosił, że zmieni markę platform linearnych i strumieniowych Showtime na Paramount + With Showtime. Posunięcie to już doprowadziło do znaczących zmian w kierownictwie i zwolnień w całej firmie.

(MAC, 08.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.