”Gazeta Polska” zmieniła layout, planuje obniżkę ceny i zwiększenie objętości
Tygodnik ”Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) zmienił layout.
W logo pojawił się orzeł oraz podtytuł ”Tygodnik szybszy niż dziennik”. Na pierwszej stronie pisma znajdują się zapowiedzi artykułów, nie jak dotychczas w postaci ich tytułów, ale fragmentów tekstów. Wewnątrz tygodnika zmieniono czcionki oraz układ tekstu z cztero- na pięcioszpaltowy. Nazwy poszczególnych działów są teraz większe i drukowane w kolorze czerwonym (dotychczas wyróżnione były mniejszą czarną czcionką na tle czerwonej belki). Nad nowym layoutem pracował dział graficzny tygodnika pod kierunkiem Mariusza Kolińskiego. – Kolejną zmianą, jaką chcemy wprowadzić w ciągu najbliższego miesiąca, jest zwiększenie objętości z 28 do 32 stron – zapowiada Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny ”Gazety Polskiej”. Wydawca myśli też o obniżeniu ceny. Decyzja w tej sprawie zapadnie w ciągu najbliższych miesięcy. Tygodnik kosztuje obecnie 3,50 zł i ukazuje się w nakładzie 64 tys. egz. (dane wydawcy).(AW, 09.01.2007)
