Kampania dodatku "Gazeta Praca" i serwisu Gazetapraca.pl
09.01.2007, 09:20

Do końca marca br. potrwa kampania poniedziałkowego dodatku o pracy "Gazety Wyborczej" (Agora SA) i internetowego serwisu Gazetapraca.pl.
Celem kampanii jest wzrost świadomości marki oraz zwiększenie liczby czytelników dodatku i użytkowników portalu. W kampanii zostaną wykorzystane nośniki outdooru, telewizja, Internet i radio. Spoty reklamowe emitowane będą w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN), kanałach tematycznych (TVN 24, TVN Siedem, TV 4, TVN Style) oraz regionalnych (TVP 3). Reklamę można będzie także usłyszeć w Radiu Zet, RMF FM, rozgłośniach sieci Eska oraz stacjach lokalnych. Kampanii towarzyszy sponsoring wybranych programów w stacjach telewizyjnych TVP i TVN. Kampanię ATL przygotowała agencja DDB Warszawa, a za część internetową odpowiada OS3 Multimedia. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Starlink. Średnia sprzedaż ogółem ”GW” w trzech kwartałach ub.r. wyniosła 423 270 egz. (ZKDP).(SK, 09.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
