WebTalk podsumowuje 2022 rok i prezentuje nową identyfikację wizualną
Wprowadzone zmiany mają odzwierciedlać sposób, w jaki agencja tworzy treści dla klientów (fot. materiały prasowe)
Agencja WebTalk poinformowała, że w 2022 roku odnotowała wzrost przychodów na poziomie 66 proc. względem poprzedniego roku. To wynik pozyskania ok. 25 nowych klientów i poszerzenie portfolio usług digitalowych.
Rozwój oferty oraz kompetencji zespołu WebTalk, a także dalsza ekspansja współpracy z klientami na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, pozwoliły agencji na osiągnięcie przychodu w wysokości 32 mln zł i 75-proc. wzrost dochodu w porównaniu z rokiem poprzednim.
Agencja zarazem rozbudowała zespół, tworząc trzy nowe działy: research & development, SEO oraz nowy mediów wizualnych (skupiający się na TikToku). Zatrudniono ponad 20 osób, zwiększając zatrudnienie w firmie do niemalże 100 pracowników. Dzięki działalności działu r&d agencja wprowadziła do oferty nowe usługi, w tym analitykę cen marek i konkurencji w sklepach, audyty efektywności kart produktowych, analizę efektywności formatów mediowych, implementację Dynamic Content Optimisation, jak również digitalizację komunikacji B2B.
Zobacz też: Ponad 12 mln zł wydał resort zdrowia w TVP i Polskim Radiu w 2022 roku
Obecnie agencja posiada klientów obsługiwanych na stałe na ośmiu rynkach CEE.
W związku z rekordowym pod względem finansów i rozwoju rokiem, agencja postanowiła wprowadzić zmiany do swojej identyfikacji wizualnej. Zmieniono m.in typografię, logotyp i barwę. - Zostawiliśmy wykrzyknik będący z nami od samego początku, aby zaznaczyć, że nie zapominamy o korzeniach, ale rozwijamy je o skojarzenia z biznesową solidnością, profesjonalizmem i jakością - mówi Przemysław Puchalski, creative director w WebTalk, odpowiedzialny za zmiany w CI oraz nadzór kreatywny nad nową stroną www: Webtalk.pl.
(KAP, 01.03.2023)