Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WebTalk podsumowuje 2022 rok i prezentuje nową identyfikację wizualną

Wprowadzone zmiany mają odzwierciedlać sposób, w jaki agencja tworzy treści dla klientów (fot. materiały prasowe)

Agencja WebTalk poinformowała, że w 2022 roku odnotowała wzrost przychodów na poziomie 66 proc. względem poprzedniego roku. To wynik pozyskania ok. 25 nowych klientów i poszerzenie portfolio usług digitalowych.

Rozwój oferty oraz kompetencji zespołu WebTalk, a także dalsza ekspansja współpracy z klientami na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, pozwoliły agencji na osiągnięcie przychodu w wysokości 32 mln zł i 75-proc. wzrost dochodu w porównaniu z rokiem poprzednim.

Agencja zarazem rozbudowała zespół, tworząc trzy nowe działy: research & development, SEO oraz nowy mediów wizualnych (skupiający się na TikToku). Zatrudniono ponad 20 osób, zwiększając zatrudnienie w firmie do niemalże 100 pracowników. Dzięki działalności działu r&d agencja wprowadziła do oferty nowe usługi, w tym analitykę cen marek i konkurencji w sklepach, audyty efektywności kart produktowych, analizę efektywności formatów mediowych, implementację Dynamic Content Optimisation, jak również digitalizację komunikacji B2B.

Zobacz też: Ponad 12 mln zł wydał resort zdrowia w TVP i Polskim Radiu w 2022 roku

Obecnie agencja posiada klientów obsługiwanych na stałe na ośmiu rynkach CEE.

W związku z rekordowym pod względem finansów i rozwoju rokiem, agencja postanowiła wprowadzić zmiany do swojej identyfikacji wizualnej. Zmieniono m.in typografię, logotyp i barwę. - Zostawiliśmy wykrzyknik będący z nami od samego początku, aby zaznaczyć, że nie zapominamy o korzeniach, ale rozwijamy je o skojarzenia z biznesową solidnością, profesjonalizmem i jakością - mówi Przemysław Puchalski, creative director w WebTalk, odpowiedzialny za zmiany w CI oraz nadzór kreatywny nad nową stroną www: Webtalk.pl.

(KAP, 01.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.