Przychody Brand24 w 2022 roku wzrosły o 40 proc.

Spółka prowadzona przez Michała Sadowskiego zwiększyła zysk z działalności operacyjnej z 1,19 mln zł do 3,39 mln zł (screen: YouTube/Michał Sadowski)
W 2022 roku Brand24, oferująca narzędzia do monitoringu treści w internecie m.in. na temat marek, zanotowała 22,17 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży i 3,39 mln zł zysku z działalności operacyjnej – wynika ze wstępnych wyników opublikowanych przez spółkę.
Przychody Brand24 były o 40,4 proc. wyższe niż w 2021 roku. Skonsolidowany wskaźnik EBITDA wzrósł rok do roku o 74 proc., do 5,88 mln zł. Z kolei zysk z działalności operacyjnej urósł z 1,19 mln zł do 3,39 mln zł.
"Kluczowymi czynnikami wpływającymi na wyniki roczne były przede wszystkim zmiany cennika usług, korzystny kurs USD względem PLN oraz nowe funkcje aplikacji Brand24" – napisała spółka w raporcie bieżącym.
(KOZ, 27.02.2023)
