Jan Zagrodzki dyrektorem zarządzającym FCB&theMilkman
Jan Zagrodzki raportuje bezpośrednio do zarządu spółki (fot. materiały prasowe)
Jan Zagrodzki, poprzednio client service director i new business director w agencji Peppermint/Quad, dołączył do agencji FCB&theMilkman i objął stanowisko dyrektora zarządzającego.
Zagrodzki będzie odpowiadał za zarządzanie agencją i wyznaczanie nowych kierunków rozwoju biznesu. Jako zarządzający jednej z agencji z spółki Chapter2, w której skład wchodzą firmy o kompetencjach strategicznych, kreatywnych i mediowych, raportuje bezpośrednio do zarządu spółki.
Zagrodzki to doświadczony project manager i lider zespołów w działach obsługi klienta. Był związany z takimi agencjami, jak Isobar, Agencja Warszawa, Peppermint. Zarządzał strategią i komunikacją klientów w kanałach ATL, BTL, digital, social media, e-commerce, CRM, dostarczając także rozwiązania w zakresie automatyzacji i performance marketingu. Tworzył komunikację dla takich marek, jak T-Mobile, Škoda, Lego, Grant’s, Provident, Carlsberg, Eurozet, Generali, Philips, Adidas, P&G, GSK, Sony i innych.
Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB.
(KAP, 22.02.2023)