O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania "Zależy mi" Funduszu Obywatelskiego im. Henryka Wujca

Wszyscy bohaterowie kampanii wypowiadają do kamery krótkie zdanie określające, na czym im zależy (screen: YouTube/Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca)

W ramach kampanii Funduszu Obywatelskiego im. Henryka Wujca powstał spot "Zależy mi" z udziałem m.in. prof. Adama Bodnara, prof. Ewy Łętowskiej, dr Hanny Machińskiej i Stanisława Soyki.

Treść przekazów kampanii nawiązuje do troski o kraj, społeczeństwo, o to, co dla Polek i Polaków jest ważne. Wszyscy bohaterowie wypowiadają do kamery krótkie zdanie określające, na czym im zależy. W spocie obok znanych osobistości biorą udział także obywatele i obywatelki, w tym przedstawiciele Funduszu Obywatelskiego im. Henryka Wujca. Film ilustruje muzycznie fragment utworu Stanisława Soyki „Zależy mi”.

Czytaj też: OMD rozpoczęła pomiar wskaźnika attention w nowej odsłonie kampanii McDonald’s

Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca przyznaje wsparcie osobom i organizacjom na działania obywatelskie ze środków zebranych wyłącznie od obywateli i obywatelek.  Wśród projektów znalazły się m.in. akcja Tour de Konstytucja, inicjatywa Wolne Sądy, działania Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka czy wsparcie organizacji i wolontariuszy ratujących ludzi na granicy polsko-białoruskiej oraz niosących pomoc uchodźcom z Ukrainy.

Pomysłodawcą kampanii i autorką koncepcji kreatywnej jest agencja Clos Brothers. Zdjęcia do spotu zrealizował Mateusz Wajda. Za montaż filmu odpowiada Dorota Migas-Mazur. Spot będzie emitowany online i w telewizji. Powstała też wersja przeznaczona do radia – będzie ją można usłyszeć w stacjach Grupy Radiowej Agory. Zaplanowano także reklamę w wybranych tytułach prasowych i działania w modelu programmatic.

Czytaj też: Kinny Zimmer w europejskiej kampanii CCC

(AMS, 21.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.