"Fakty" najdroższe w marcowym cenniku TVN
Ceny 30-sekundowych reklam przy "Faktach" sięgają 77 tys. zł (fot. Piotr Mizerski/TVN)
Najwyżej wycenianą pozycją w marcowym cenniku reklamowym TVN są "Fakty".
Ceny 30-sekundowych reklam przy "Faktach" sięgają 77 tys. zł, tj. o 11,27 proc. więcej, niż w marcu 2022 roku. Wśród najdroższych pozycji znalazły się też: "Sport" po "Faktach" – do 50,7 tys. zł (o 6,63 proc. mniej), "Kuchenne rewolucje" (w czwartki o 21.35) – do 49,7 tys. zł (0,99 proc. mniej) i Puchar Świata w skokach narciarskich – do 49,6 tys. zł (32,3 proc. w górę).
Czytaj też: Przewodniczący KRRiT chce ukarać kolejnego nadawcę – tym razem Radio Zet
Tak jak rok temu, część spotów przy transmisjach ze skoków narciarskich podlega wycenie specjalnej, a więc ich cena nie jest oszacowana w ramach cennika.
Ponadto od 7 marca, we wtorki ok. 23.30, TVN będzie pokazywał pierwszy sezon amerykańskiego serialu "Sukcesja" z biblioteki HBO, który tak jak TVN należy do grupy Warner Bros. Discovery. Najdroższe bloki wokół serialu wyceniono na 10,2 tys. zł.
Czytaj też: CNN odsuwa prezentera porannego programu za seksistowski komentarz
(MNIE, 21.02.2023)