Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dodatki TV wciąż ciągną sprzedaż największych dzienników ogólnopolskich

"Fakt" najwięcej egzemplarzy sprzedawał w czwartki - średnio 198 110 egz. - tego dnia do grzbietu głównego dołączany jest dodatek telewizyjny (fot. materiały prasowe)

Największe polskie dzienniki sprzedawały się najlepiej w te dni wydawnicze, kiedy grzbietom głównym towarzyszyły dodatki telewizyjne. Tak wynika z analizy wyników PBC za 2022 rok.

Z danych PBC wynika, że średnia sprzedaż "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 138 160 egz. W żaden dzień czytelnicy średnio nie kupowali więcej niż 200 tys. egz. Najwyższą sprzedaż - 198 110 egz. - dziennik notował w czwartki, kiedy wychodzi on z dodatkiem telewizyjnym. Najsłabiej "Fakt" sprzedawał się natomiast w soboty (112 012 egz.).

"Super Express" (Grupa ZPR Media) sprzedawał średnio 80 433 egz. Tylko w piątki, kiedy dziennik ukazuje się z dodatkiem telewizyjnym - rozchodził się w ponad 100 tys. egz. - średnio 131 684 egz. Najgorsze pod względem sprzedaży dla "SE" były czwartki (65 046 egz.).

"Gazeta Wyborcza" (Agora) rozchodziła się średnio w 48 133 egz. Dziennik najlepiej radził sobie w piątki (84 907 egz.) - wtedy dołączana jest "Gazeta Telewizyjna". "GW" najniższą sprzedaż miała w środy (31 518 egz.).

Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" (Gremi Media) wynosiła 34 057 egz. Najlepsze wyniki notował sobotni "Plus Minus" (38 992 egz.). Najsłabsze sprzedażowo były wydania "Rz" we wtorki (32 594 egz.).

"Dziennik Gazeta Prawna" (Infor) sprzedawał średnio 31 135 egz. Najwięcej w soboty (32 956 egz.), kiedy do sprzedania trafia wydania magazynowe.

"Gazeta Podatkowa" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) notowała najwyższą sprzedaż we wtorki - 21 146 egz. (średnia sprzedaż: 20 604 egz.), "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) w poniedziałki - 20 468 egz. (średnia sprzedaż: 15 629 egz.), "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) w piątki - 13 256 egz. (średnia sprzedaż: 13 137 egz.), a "Parkiet" (Gremi Media) w soboty - 3 832 egz. (średnia sprzedaż: 3 594 egz.).

(KOZ, 19.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.