Dział: PRASA

Dodano: Luty 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pisma Bauera w większym nakładzie, bo z rynku zniknęły tytuły Burdy

Wzrost nakładów pism Bauera to odpowiedź na zniknięcie z rynku tytułów Burdy

Bauer zwiększył nakłady pism poradnikowych i z segmentu true stories. To odpowiedź na zamknięcie konkurencyjnych czasopism Burdy Media Polska.

- Staramy się aby czytelniczki i czytelnicy nie mieli trudności z dostępem do tytułów z tych segmentów tematycznych poprzez zwiększenie nasycenia sieci sprzedaży nakładami naszych tytułów – informuje Piotr Ludwicki, dyrektor ds. dystrybucji i obsługi klienta w Bauerze.

Wydawnictwo Bauer nie ujawnia, o ile zwiększyły się nakłady poszczególnych tytułów. Do segmentu poradnikowego koncernu należą m.in. „Świat Kobiety”, „Olivia”, „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka” i „Pani Domu”. W segmencie true stories są takie tytuły jak „Sukcesy i Porażki” oraz „Z Życia Wzięte”.

Od lutego trwa kampania promująca tytuły Bauera obejmująca telewizję (stacje Polsat, TVN i TVP), radio (RMF), internet i punkty sprzedaży.

Jesienią ub.r Burda Media Polska zdecydowała o zamknięciu ok. 20 tytułów, m.in. "Party", „Dobrych Rad”, „Claudii”, "Przyślij Przepis", "Cieni i Blasków".

(MZD, 17.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.