Osiem agencji z Polski nominowanych na SABRE Awards EMEA 2023
SABRE Awards EMEA 2023 to jeden z największych konkursów branży public relations (fot. materiały prasowe)
Osiem agencji z Polski ma szanse na nagrody w tegorocznej edycji SABRE Awards EMEA 2023 - w sumie otrzymały 11 nominacji.
Najwięcej trafiło do agencji Clue PR: za kampanię "Girls Can Achieve Anything” dla Lego, za „Leaders 3.0: Warriors, Queens And Wrestlers", zrealizowany we współpracy z WiseRabbit oraz "Superbet Rapid & Blitz Warsaw 2022” dla Superbet (nominacja z Honest Media i El Padre).
Dwie nominacje otrzymała MSL Poland - za kampanię "Huawei Startup Challenge" zrealizowaną dla Huawei oraz akcję "Let's talk honestly about obesity" dla Novo Nordisk.
Po jednej nominacji mają: Hill+Knowlton Strategies za kampanię Janssen Poland z "Back from Depression”; Public Dialog i Maurent PR - za kampanię "It wasn't the pipes that caused the huge Vistula River's disaster” dla Amiblu; Komunikacja Plus - za kampanię "Development of electrolyte factory in Poland" dla Capchem Poland; Icon Strategies - za kampanię "Polish Cities of the Future 2050” dla Saint-Gobain Group; N42 Concept Agency za projekt "Akademia Agrihandler”.
Tegoroczna gala SABRE Awards odbędzie się w 23 marca we Frankfurcie. Nagradzane będą kampanie public relations przeprowadzone przynajmniej częściowo w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją i kampanie PR. To jeden z największych międzynarodowych konkursów branży public relations, organizowany przez PRovoke Media.
W tegorocznym jury jest dwóch przedstawicieli z Polski: Paweł Bylicki, prezes Public Dialog i Rafał Czechowski, prezes Imago Public Relations.
(AMS, 14.02.2023)