Kampania klubu piłkarskiego Lech Poznań ze starym herbem
05.01.2007, 15:57

Klub sportowy Lech Poznań od piątego stycznia wrócił do swojego poprzedniego herbu. Kampanię wizerunkową przygotowała agencja reklamowa ZERO,2.
Historyczny herb Lecha tzw. „skrzydełka” powstał w 1957 roku. W roku 1994 ówczesne władze klubu przestały z niego korzystać, po zmianie nazwy z „Kolejowy Klub Sportowy Lech Poznań” na „PKP Lech Poznań” (w ten sposób uciekały od długów). Znak towarowy jednak cały czas należał do klubu. W ubiegłym roku Lech połączył się z Amiką Wronki. Nowy zarząd postanowił wrócić do starego herbu z okazji 85-lecia klubu przypadającego w 2007 roku. – Jest symbolem największych sukcesów i emocji wiążących się z naszym klubem – tłumaczy Andrzej Kadziński, prezes Lecha. Kampania z hasłem „Duma i tradycja” na billboardach i citylightach należących do AMS-u zaczęła się 5 stycznia. Koszt umieszczenia tam plakatów poniósł poznański oddział „Gazety Wyborczej”. – Włączyliśmy się w tę kampanię, bo uważamy, że Lech jest ważny dla naszych Czytelników – tłumaczy Włodzimierz Bogaczyk, redaktor naczelny „GW” we Poznaniu. Nowy herb pojawi się też na wszystkich gadżetach klubu oraz na koszulkach drużyn piłkarskich. – Kampania jest skierowana do wszystkich mieszkańców Wielkopolski, którzy są kibicami, albo potencjalnymi kibicami Lecha. Nie dookreślaliśmy dodatkowo grupy docelowej – mówi Michał Lipczyński dyrektor ds. marketingu Lecha. Lech planuje rozesłanie ulotek do 1 100 tys. gospodarstw domowych w Wielkopolsce.(BW, 05.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
