Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania klubu piłkarskiego Lech Poznań ze starym herbem

Klub sportowy Lech Poznań od piątego stycznia wrócił do swojego poprzedniego herbu. Kampanię wizerunkową przygotowała agencja reklamowa ZERO,2.

Historyczny herb Lecha tzw. „skrzydełka” powstał w 1957 roku. W roku 1994 ówczesne władze klubu przestały z niego korzystać, po zmianie nazwy z „Kolejowy Klub Sportowy Lech Poznań” na „PKP Lech Poznań” (w ten sposób uciekały od długów). Znak towarowy jednak cały czas należał do klubu. W ubiegłym roku Lech połączył się z Amiką Wronki. Nowy zarząd postanowił wrócić do starego herbu z okazji 85-lecia klubu przypadającego w 2007 roku. – Jest symbolem największych sukcesów i emocji wiążących się z naszym klubem – tłumaczy Andrzej Kadziński, prezes Lecha. Kampania z hasłem „Duma i tradycja” na billboardach i citylightach należących do AMS-u zaczęła się 5 stycznia. Koszt umieszczenia tam plakatów poniósł poznański oddział „Gazety Wyborczej”. – Włączyliśmy się w tę kampanię, bo uważamy, że Lech jest ważny dla naszych Czytelników – tłumaczy Włodzimierz Bogaczyk, redaktor naczelny „GW” we Poznaniu. Nowy herb pojawi się też na wszystkich gadżetach klubu oraz na koszulkach drużyn piłkarskich. – Kampania jest skierowana do wszystkich mieszkańców Wielkopolski, którzy są kibicami, albo potencjalnymi kibicami Lecha. Nie dookreślaliśmy dodatkowo grupy docelowej – mówi Michał Lipczyński dyrektor ds. marketingu Lecha. Lech planuje rozesłanie ulotek do 1 100 tys. gospodarstw domowych w Wielkopolsce.

(BW, 05.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.