Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BNG zamyka oddział w Amsterdamie, likwiduje kilka menedżerskich stanowisk

Katarzyna van Hall zajmuje się teraz rozwojem współpracy ze Stagwell (fot. materiały prasowe)

Brand New Galaxy zdecydowała o likwidacji swojego oddziału w Amsterdamie. Zmiana struktury spowodowała, że część stanowisk menedżerskich zlikwidowano.

Regionalne biuro BNG w Amsterdamie zostało otwarte na początku 2021 roku, menedżerką operacyjną na Europę Zachodnią została w kwietniu 2021 Katarzyna van Hall, która po roku awansowała na stanowisko dyrektorki zarządzającej. Jednostka zatrudniała 10 osób, teraz została zlikwidowana.

Czytaj też: Free Now rozszerzyła współpracę z Grayling o usługi PR

Jak wyjaśnia Sebastian Umiński, global marketing director w Brand New Galaxy, jest to następstwo decyzji o skoncentrowaniu działań europejskich BNG w warszawskiej centrali. – Nie dzielimy już Europy na wschodnią i zachodnią – wyjaśnia Umiński.

Część pracowników amsterdamskiego oddziału, w tym van Hall, zajmuje sie teraz rozwojem współpracy ze Stagwell (nie ma jeszcze decyzji, jakie van Hall zajmie stanowisko), połowa zespołu zakończyła współpracę z BNG.

Ponadto decyzje o integracji operacyjnej firm w ramach BNG poskutkowały likwidacją kilku stanowisk. Z BNG pożegnali się m.in. Marek Składzień, dyrektor kreatywny z Pathfinder 23, i Alicja Miłuńska, chief operating officer. Natomiast Piotr Chrobot, początkowo creative director i managing partner, ostatnio managing director Life on Mars, został w ramach części serwisowej BNG dyrektorem kreatywnym odpowiedzialnym za obszar creative, photo & video production.

Czytaj też: Światełko do Lwowa – branżowa zbiórka na generatory prądu dla przestrzeni coworkingowej

Brand New Galaxy została założona w Warszawie w 2017 roku i ma ponad 600 pracowników. W jej skład wchodziły początkowo odrębne spółki: Pathfinder 23 – globalna agencja e-commerce; Synthrone – narzędzie do automatyzacji e-commerce; Spacecamp – globalna agencja digital; Life on Mars – studio produkcyjne Beauty & Fashion; New Gravity – partner IT; Voyager – agencja e-biznesu; Robonauts Pictures – dom produkcyjny e-commerce; content26 – agencja Amazon; Man on the Moon – agencja HR; Brand New Galaxy MEA — regionalne biuro w Dubaju; Brand New Galaxy AMS – regionalne biuro w Amsterdamie.

Obecnie Pathfinder 23 i Spacecamp zaczynają posługiwać się wspólną marką Brand New Galaxy, zachowując dotychczasową odrębność prawną. Struktury Life on Mars, New Gravity zostały zintegrowane ze Spacecamp, a Synthrone z Pathfinder 23 (choć Synthrone funkcjonuje nadal jako marka produktu). Z dalszego rozwoju marki Voyager agencja zrezygnowała w 2022 roku. Robonauts Pictures, Man on the Moon, Content26 – zostały utrzymane jako odrębne spółki.

Kacper Kłos – jako BNG president, North America – pokieruje operacjami biznesowymi w USA. Za Bliski Wschód z siedzibą w Dubaju odpowiada CEO Adil Khan i Zubair S. Siddiqui, COO.

Czytaj też: Świątek za Lewandowskim i Stochem w trójce najlepiej rozpoznawanych polskich sportowców

(AMS, 10.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.