Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Okła na czele EssenceMediacom Poland, Jakub Kossut odchodzi z firmy

Okła jest związana z EssenceMediacom od 2006 roku (fot. materiały prasowe)

Joanna Okła, szefowa strategii i wieloletnia członkini zarządu agencji, objęła stanowisko interim CEO agencji EssenceMediacom Poland i przejęła rolę Jakuba Kossuta, który odchodzi z firmy.

Okła od 2018 roku zasiada w zarządzie agencji, a od dwóch lat pełniła równolegle funkcję chief strategy officera. Jej kariera z EssenceMediacom Poland (daw. MediaCom) sięga 2006 roku, gdy dołączyła do firmy jako account managerka.

Czytaj też: Marta Raczyńska-Wasiak odpowiada za marketing w RedDeer.Games

W ostatnich latach Okła blisko współpracowała z Jakubem Kossutem, byłym już CEO agencji, którą to funkcję piastował od 2018 roku, kiedy zastąpił Agnieszkę Kosik. On sam nie informuje o swoich następnych zawodowych krokach.

Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & cluster lead CEE, w informacji prasowej podziękowała za wiele lat współpracy Kossutowi, który działał w agencji od 2003 roku. "Kuba zostawia firmę w świetnej formie i w dobrych rękach. Joanna Okła, znana rynkowi i reklamodawcom od najlepszej strony, to dla mnie gwarant stabilnego rozwoju EssenceMediacom w Polsce w najbliższym czasie" – podkreśliła Albrychiewicz.

Czytaj też: Świątek za Lewandowskim i Stochem w trójce najlepiej rozpoznawanych polskich sportowców

(KAP, 10.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.