Joanna Okła na czele EssenceMediacom Poland, Jakub Kossut odchodzi z firmy
Okła jest związana z EssenceMediacom od 2006 roku (fot. materiały prasowe)
Joanna Okła, szefowa strategii i wieloletnia członkini zarządu agencji, objęła stanowisko interim CEO agencji EssenceMediacom Poland i przejęła rolę Jakuba Kossuta, który odchodzi z firmy.
Okła od 2018 roku zasiada w zarządzie agencji, a od dwóch lat pełniła równolegle funkcję chief strategy officera. Jej kariera z EssenceMediacom Poland (daw. MediaCom) sięga 2006 roku, gdy dołączyła do firmy jako account managerka.
Czytaj też: Marta Raczyńska-Wasiak odpowiada za marketing w RedDeer.Games
W ostatnich latach Okła blisko współpracowała z Jakubem Kossutem, byłym już CEO agencji, którą to funkcję piastował od 2018 roku, kiedy zastąpił Agnieszkę Kosik. On sam nie informuje o swoich następnych zawodowych krokach.
Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & cluster lead CEE, w informacji prasowej podziękowała za wiele lat współpracy Kossutowi, który działał w agencji od 2003 roku. "Kuba zostawia firmę w świetnej formie i w dobrych rękach. Joanna Okła, znana rynkowi i reklamodawcom od najlepszej strony, to dla mnie gwarant stabilnego rozwoju EssenceMediacom w Polsce w najbliższym czasie" – podkreśliła Albrychiewicz.
Czytaj też: Świątek za Lewandowskim i Stochem w trójce najlepiej rozpoznawanych polskich sportowców
(KAP, 10.02.2023)