Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Go może zniknąć z rynku, Grupa Polsat Plus stawia na Polsat Box Go

Z naszych informacji wynika, że utrzymana miałaby zostać tylko marka Polsat Box Go (fot. Polsat Box Go)

Grupa Polsat Plus rozważa pozostawienie na rynku tylko jednego z dwóch obecnie działających w jej ramach serwisów streamingowych - nieoficjalnie ustalił "Presserwis".

Z naszych informacji wynika, że utrzymana miałaby zostać wyłącznie marka Polsat Box Go. Toczą się już wstępne prace związane m.in. ze sposobem komunikacji tych zmian. Zamknięty zostałby z kolei serwis Polsat Go.

Telewizja Polsat nie odpowiedziała na nasze pytanie, czy trwają prace nad pozostawieniem na rynku tylko jednego z serwisów. Na czwartkowej konferencji programowej Grupy Polsat Plus promowano już jednak tylko serwis Polsat Box Go.

Czytaj też: Edward Miszczak: Wiosną nastąpi serialowa inwazja Polsatu

- Cyfrowy Polsat to prawie 3,5 mln abonentów, wszyscy mają dostęp do platformy Polsat Box Go, każda rodzina może skorzystać z trzech streamów, co daje powyżej 10 mln ludzi. Jeśli w innych platformach wam mówią, że zdobędziemy rynek, to my mamy rynek - powiedział w czasie konferencji Edward Miszczak, dyrektor programowy Telewizji Polsat.

Obecnie Polsat Go oferuje bezpłatne treści - seriale i programy z anten Polsatu, ale z reklamami. Z kolei Polsat Box Go jest płatnym serwisem streamingowym, bez reklam, zawierającym też przekazy zewnętrznych kanałów telewizyjnych oraz seriale premium, np. "Wotum nieufności" na podstawie prozy Remigiusza Mroza.

Polsat Box Go ruszył 1 września 2021 roku, zastępując Iplę i Cyfrowy Polsat Go. Z kolei Polsat Go wystartował w połowie sierpnia 2021 roku.

Według danych Nielsena, podanych przez Screenlovers.pl, od 1 do 22 stycznia Polsat Box Go miał w grupie ogólnej 4+ zasięg 0,4 mln widzów, a Polsat Go - 0,2 mln. Dla porównania Netflix osiągnął 11,4 mln, Disney+ - 3,5 mln, a Player.pl - 2,2 mln. Z kolei średnia dzienna widownia Netflixa w grupie ogólnej 4+ (AMR) to 152 tys. osób, Polsat Box Go - 3 tys., a Polsat Go - 1 tys.

Polsat Box Go miał jednak w tym czasie wysoki dzienny czas oglądania - 1 godz. i 25 minut. Lepszy wynik osiągnął tylko Netflix - 1 godz. i 27 minut (Polsat Go - 50 minut, a np. Player.pl - 1 godz. 12 minut).

(MNIE, KOZ, 03.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.