TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W styczniu TVP 2 przed TVP 1 w rankingu oglądalności

W styczniu TVP 2 miał 7,91 proc. udziału w rynku, a TVP 1 - 7,88 proc. (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

W styczniu 2023 roku najwyższy udział w widowni telewizyjnej osiągnął TVP 2, wyprzedzając nieznacznie TVP 1. Dwójka w porównaniu ze styczniem 2022 roku zwiększyła oglądalność. W grupach komercyjnych wyniki poprawił też TVN.

W grupie ogólnej, czyli wśród widzów powyżej czwartego roku życia, TVP 2 uzyskał w styczniu 2023 roku 7,91 proc., co oznacza wzrost z 7,29 proc. w styczniu 2022 roku. Dwójka w styczniu premierowo pokazywała m.in. "The Voice Senior" i "You Can Dance. Nowa generacja".

Udział TVP 1 spadł rok do roku z 8,28 proc. do 7,88 proc., Polsatu - z 7,81 proc. do 7,48 proc., a TVN - z 7,52 proc. do 7,36 proc.

TVN 24 zmniejszył przewagę nad naziemnym TVP Info. TVN 24 zanotował spadek udziału z 5,27 proc. do 4,77 proc., a TVP Info - wzrost z 3,92 proc. do 4,46 proc.

W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych w styczniu znalazły się również: TV Puls - 2,96 proc. (spadek z 3,06 proc.), TV 4 - 2,91 proc. (wzrost z 2,6 proc.), TVN Siedem - 2,78 proc. (spadek z 3,27 proc.) i TTV - 1,66 proc. (spadek z 2,15 proc.).

Czytaj też: Edward Miszczak: Wiosną nastąpi serialowa inwazja Polsatu

W grupie komercyjnej 16-49 prowadził TVN, zwiększając udział z 8,87 proc. do 8,91 proc. Udział Polsatu wyniósł 8,39 proc. wobec 9,06 proc. przed rokiem. Dwójka poprawiła wynik z 5,33 proc. do 6,1 proc., a Jedynka zanotowała niewielki spadek - z 4,74 proc. do 4,7 proc.

Dalej były: TV Puls - 3,42 proc. (spadek z 3,59 proc.), TVN Siedem - 3,2 proc. (spadek z 3,95 proc.), TVN 24 - 2,74 proc. (spadek z 3 proc.), TTV - 2,63 proc. (spadek z 3,37 proc.), TV 4 - 2,6 proc. (wzrost z 2,48 proc.) i Puls 2 - 2,09 proc. (spadek z 2,16 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 zaś TVN uzyskał 8,37 proc. wobec 8,28 proc. przed rokiem. Polsat miał 8,14 proc. udziału (spadek z 8,65 proc.), TVP 2 - 6,12 proc. (wzrost z 5,57 proc.), a TVP 1 - 5,49 proc. (spadek z 5,71 proc.). 

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 03.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.