Polsat Play liderem kanałów lifestylowych, Polsat Cafe wyprzedził TVN Style
Polsat Play pokazuje m.in. serial dokumentalny "Chłopaki do wzięcia" (screen: Polsatplay.pl)
W styczniu liderem kanałów lifestylowych był Polsat Play, który obronił pozycję sprzed roku. Na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, wyprzedzając TVN Style.
W grupie ogólnej 4+ wynik liderującego Polsat Play (Grupa Polsat Plus) wyniósł 0,67 proc. udziału (0,69 proc. przed rokiem). Drugi był Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus), którego udział zwiększył się z 0,4 proc. do 0,45 proc. Na trzecie miejsce spadł TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,37 proc. udziału (0,51 proc. rok wcześniej).
W czołówce kanałów lifestylowych znalazły się też: HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,31 proc. (spadek z 0,36 proc.), naziemny kanał TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,3 proc. (0,27 proc. rok wcześniej), TLC (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,2 proc. (0,22 proc. w styczniu 2022), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,15 proc. (wzrost z 0,13 proc.), Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) - 0,14 proc. (0,13 proc. przed rokiem), Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,13 proc. (spadek z 0,17 proc.) i Active Family (R.D.F. Entertainment) - 0,1 proc. (wzrost z 0,07 proc.).
Czytaj też: Edward Miszczak: Wiosną nastąpi serialowa inwazja Polsatu
W grupie komercyjnej 16-49 liderem był Polsat Play - 0,64 proc. udziału (0,73 proc. w styczniu 2022), na drugim miejscu znalazł się TVN Style - 0,46 proc. (spadek z 0,61 proc.), a na trzecim Polsat Cafe - 0,45 proc. (spadek z 0,46 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy też był Polsat Play - 0,79 proc. udziału (spadek z 0,81 proc.), a następnie TVN Style - 0,46 proc. (w dół z 0,6 proc.) i Polsat Cafe - 0,41 proc. (spadek z 0,42 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 03.02.2023)