Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Play liderem kanałów lifestylowych, Polsat Cafe wyprzedził TVN Style

Polsat Play pokazuje m.in. serial dokumentalny "Chłopaki do wzięcia" (screen: Polsatplay.pl)

W styczniu liderem kanałów lifestylowych był Polsat Play, który obronił pozycję sprzed roku. Na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, wyprzedzając TVN Style.

W grupie ogólnej 4+ wynik liderującego Polsat Play (Grupa Polsat Plus) wyniósł 0,67 proc. udziału (0,69 proc. przed rokiem). Drugi był Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus), którego udział zwiększył się z 0,4 proc. do 0,45 proc. Na trzecie miejsce spadł TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,37 proc. udziału (0,51 proc. rok wcześniej).

W czołówce kanałów lifestylowych znalazły się też: HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,31 proc. (spadek z 0,36 proc.), naziemny kanał TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,3 proc. (0,27 proc. rok wcześniej), TLC (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,2 proc. (0,22 proc. w styczniu 2022), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,15 proc. (wzrost z 0,13 proc.), Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) - 0,14 proc. (0,13 proc. przed rokiem), Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,13 proc. (spadek z 0,17 proc.) i Active Family (R.D.F. Entertainment) - 0,1 proc. (wzrost z 0,07 proc.).

Czytaj też: Edward Miszczak: Wiosną nastąpi serialowa inwazja Polsatu

W grupie komercyjnej 16-49 liderem był Polsat Play - 0,64 proc. udziału (0,73 proc. w styczniu 2022), na drugim miejscu znalazł się TVN Style - 0,46 proc. (spadek z 0,61 proc.), a na trzecim Polsat Cafe - 0,45 proc. (spadek z 0,46 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy też był Polsat Play - 0,79 proc. udziału (spadek z 0,81 proc.), a następnie TVN Style - 0,46 proc. (w dół z 0,6 proc.) i Polsat Cafe - 0,41 proc. (spadek z 0,42 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 03.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.