Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Karasowski odpowiada za strategię Warner Bros. Discovery w Polsce

Andrzej Karasowski przez wiele lat był dyrektorem Premium TV w TVN Media (screen YouTube.com/IAA Polska)

Andrzej Karasowski został vicepresident head of strategic planning w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Andrzej Karasowski przez wiele lat był dyrektorem oferty Premium TV w biurze reklamy TVN Media, a do niedawna zajmował stanowisko dyrektora zespołu produktowego TVN Media. Pracę w TVN rozpoczął w sierpniu 2008 roku. Wcześniej związany był z agencją mediową MediaCom Warszawa jako dyrektor zakupu.

Czytaj też: Edward Miszczak: Wiosną nastąpi serialowa inwazja Polsatu

(KOZ, 03.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.