Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV 4 ma być kanałem dla młodszej widowni, ale wymaga inwestycji

- Tam są ogromne możliwości - mówi o TV 4 Edward Miszczak (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Edward Miszczak, nowy dyrektor programowy Telewizji Polsat, chce, by TV 4 był kierowany do młodszej widowni. Do wiosennej ramówki trafi randkowy reality show "Love Island. Wyspa miłości" z głównej anteny Polsatu.

Edward Miszczak pytany, jaka ma być Czwórka, odpowiada "Presserwisowi", że na pewno młodsza. - Tam są ogromne możliwości, wszystko wymaga inwestowania - mówi. - Czasem nie było na nią szans finansowych, były ważniejsze inwestycje do wykonania. Jeśli ją trochę podniesiemy do góry, cała grupa będzie zadowolona - uważa szef programowy Polsatu.

Edward Miszczak o szczegółach zmian planowanych w TV 4 na razie nie chce rozmawiać. Do stacji przenosi z Polsatu randkowy reality show "Love Island. Wyspa miłości". Nowy sezon oglądać będzie można od poniedziałku do piątku oraz w niedziele o 21, czyli o godzinę wcześniej niż w Polsacie. Miszczak nie ujawnia na razie, kiedy produkcja zadebiutuje w Czwórce.

Czytaj też: Edward Miszczak: Wiosną nastąpi serialowa inwazja Polsatu

Jesienią 2022 roku szóstą edycję "Love Island" oglądało w Polsacie średnio 504 tys. widzów - ok. 130 tys. mniej, niż emitowaną rok wcześniej czwartą.

Wiosną TV 4 pokaże też m.in. drugi sezon programu "Łowcy skarbów. Kto da więcej" (od poniedziałku do piątku o 18), prowadzonego przez Pawła Orleańskiego.

W styczniu TV 4 miał 2,91 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 2,6 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (dane Nielsen Media).

(KOZ, 03.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.