Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Luty 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet pomoże spłacać kredyty słuchaczom. Zabawa antenowa wsparta kampanią

Słuchacze chcący wziąć udział w akcji muszą podać wysokość swojej miesięcznej raty i odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to im stacja powinna pomóc (screen: YouTube/Radio ZET)

Radio Zet kampanią reklamową wspiera nową zabawę antenową "Odsetki od Zetki", w której będzie można wygrać spłatę swoich rat kredytowych.

Słuchacze, aby zgłosić się do zabawy, podają wysokość swojej miesięcznej raty i odpowiadają na pytanie, dlaczego to im stacja powinna pomóc. Autorzy najbardziej przekonujących uzasadnień zmierzą się w zabawie na antenie. Uczestnicy mają zagwarantowaną spłatę jednej raty, ale odpowiadając poprawnie na zadane pytania, zyskają szansę na wygranie pieniędzy na pokrycie trzech, sześciu, a nawet 12 rat kredytu. 

Akcję "Odsetki od Zetki" wspiera kampania promocyjna, której twarzą została prezenterka Radia Zet Agnieszka Kołodziejska. Kampania obejmie spoty w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych, sieć kin Cinema City, reklamy w galeriach handlowych, siatki wielkoformatowe, autobusy, nośniki dostępne w pociągach Polregio, billboardy, bankomaty, paczkomaty, reklamy mobilne, a także media społecznościowe i serwis Radiozet.pl.

Czytaj też: Viaplay będzie wysyłał swoich reporterów na większość wyścigów Formuły 1

Za koncepcję kreatywną odpowiadał zespół działu komunikacji i social mediów Eurozetu. Realizacją zajął się dom produkcyjny Paradox Media, a planowaniem i zakupem mediów – dział komunikacji i social mediów nadawcy we współpracy z agencją Zenith.

(KOZ, 03.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.