Eksperci o sprzedaży Polska Press  |  Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  Warner Bros. Discovery przedłużył prawa  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci o sprzedaży Polska Press  |  Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  Warner Bros. Discovery przedłużył prawa  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci o sprzedaży Polska Press  |  Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  Warner Bros. Discovery przedłużył prawa  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Luty 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet pomoże spłacać kredyty słuchaczom. Zabawa antenowa wsparta kampanią

Słuchacze chcący wziąć udział w akcji muszą podać wysokość swojej miesięcznej raty i odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to im stacja powinna pomóc (screen: YouTube/Radio ZET)

Radio Zet kampanią reklamową wspiera nową zabawę antenową "Odsetki od Zetki", w której będzie można wygrać spłatę swoich rat kredytowych.

Słuchacze, aby zgłosić się do zabawy, podają wysokość swojej miesięcznej raty i odpowiadają na pytanie, dlaczego to im stacja powinna pomóc. Autorzy najbardziej przekonujących uzasadnień zmierzą się w zabawie na antenie. Uczestnicy mają zagwarantowaną spłatę jednej raty, ale odpowiadając poprawnie na zadane pytania, zyskają szansę na wygranie pieniędzy na pokrycie trzech, sześciu, a nawet 12 rat kredytu. 

Akcję "Odsetki od Zetki" wspiera kampania promocyjna, której twarzą została prezenterka Radia Zet Agnieszka Kołodziejska. Kampania obejmie spoty w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych, sieć kin Cinema City, reklamy w galeriach handlowych, siatki wielkoformatowe, autobusy, nośniki dostępne w pociągach Polregio, billboardy, bankomaty, paczkomaty, reklamy mobilne, a także media społecznościowe i serwis Radiozet.pl.

Czytaj też: Viaplay będzie wysyłał swoich reporterów na większość wyścigów Formuły 1

Za koncepcję kreatywną odpowiadał zespół działu komunikacji i social mediów Eurozetu. Realizacją zajął się dom produkcyjny Paradox Media, a planowaniem i zakupem mediów – dział komunikacji i social mediów nadawcy we współpracy z agencją Zenith.

(KOZ, 03.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.