SkyShowtime w Polsce za 24,99 zł miesięczne
SkyShowtime to wspólne przedsięwzięcie amerykańskich koncernów Comcast i Paramount (fot. materiały prasowe)
Subskrypcyjny serwis streamingowy SkyShowtime, który ruszy w Polsce we wtorek 14 lutego, będzie kosztować 24,99 zł miesięcznie.
Serwis od 14 lutego dostępny będzie nie tylko w Polsce, ale także w Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Po tej premierze liczba rynków, na których nowa platforma będzie dostępna, wzrośnie do 20.
Czytaj też: SkyShowtime wejdzie do ośmiu krajów 14 lutego. Także do Polski
SkyShowtime zaoferuje dostęp do tytułów z bibliotek Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, Showtime, Sky Studios i Peacock. Serwis nabył również wyłączne prawa do 21 lokalnych seriali Warner Bros. Discovery, w tym do "Warszawianki" z Borysem Szycem w roli głównej.
Z serwisu będzie można korzystać bezpośrednio na stronie Skyshowtime.com oraz w aplikacjach na urządzenia iOS i Android, a także na Android TV, Google TV i telewizorach LG.
W zespole SkyShowtime w Polsce są Marta Książek (distribution and partnership manager), Damian Grzesiński i Agnieszka Pelc-Sławińska (regional PR & communications manager).
Czytaj też: "The Last of US" w Wielkiej Brytanii udostępniane przez Sky na YouTube
SkyShowtime to wspólne przedsięwzięcie amerykańskich koncernów Comcast i Paramount. Serwis ruszył we wrześniu ruszył w Danii, Finlandii, Norwegii i Szwecji, w listopadzie w Holandii i Portugalii, a w połowie grudnia – w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Kosowie, Czarnogórze, Serbii i Słowenii. Jeszcze pierwszym kwartale 2023 roku premiera SkyShowtime zaplanowana jest w Kosowie, Andorze i Hiszpanii.
(KOZ, 31.01.2023)