Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 04, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Testardo Red Cell wprowadza nowe przyprawy Kamis

Agencja Testardo Red Cell przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowe produkty Kamis-Przyprawy SA.

Są to półprodukty do przygotowania dań z różnych stron świata: Kamis Siesta (kuchnia śródziemnomorska), Kamis Mexicana (kuchnia meksykańska), Kamis Oriental (kuchnia dalekowschodnia). Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie i Internecie potrwa do lutego. Grupą docelową są kobiety i mężczyźni w wieku 20-45 lat, mieszkańcy dużych miast, zarabiający powyżej średniej krajowej. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa.

(MŁ, 04.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.