Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM w grupie młodych słuchaczy też ma powyżej 30 proc. słuchalności

RMF FM wśród młodych słuchaczy zanotował wzrost udziału z 29,3 proc. do 31 proc. (fot. KoolShooters/Pexels.com)

Wśród młodych słuchaczy rośnie słuchalność RMF FM, Eski i RMF Maxx, a maleje Radia Zet i Vox FM.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, w grupie słuchaczy między 15. a 24. rokiem życia w 2022 roku RMF FM osiągnął 31 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 29,3 proc. w 2021 roku.

Czytaj też: Przejęcie Eurozetu przez Agorę: wczoraj odbyła się rozprawa, ale ogłoszenie wyroku sądu apelacyjnego dopiero za miesiąc

Słuchalność Radia Eska w grupie 15-24 lat rok do roku wzrosła z 22,3 proc. do 22,7 proc. Udział Radia Zet spadł z 11 proc. do 9,6 proc. Do Zetki zbliżył się RMF Maxx, notując wzrost z 8,3 proc. do 9,4 proc. Pierwszą piątkę zamykało Vox FM z 3,4 proc. (spadek z 4 proc.).

W pierwszej dziesiątce najchętniej słuchanych stacji przez osoby między 15. a 24. rokiem życia znalazły się również: Antyradio – 3,3 proc. (wzrost z 2,2 proc.), Radio Złote Przeboje – 1,8 proc. (wzrost z 1,7 proc.), regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 – 1,8 proc. (spadek z 2,3 proc.), Program III Polskiego Radia – 1,4 proc. (wzrost z 1 proc.), RMF Classic – 1,1 proc. (wzrost z 0,8 proc.), a także Radio Maryja – 1 proc. (1 proc.).

Czytaj też: Państwowe media dostaną z budżetu 2,7 mld zł. Sejm odrzucił wczoraj poprawki Senatu

(KOZ, 27.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.