Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio 357 w 2022 roku miało prawie 11 mln zł przychodu netto

Przychód Radia 357 wyniósł 12,97 mln zł i był o 5,2 proc. wyższy od zakładanego na zeszły rok (fot. materiały prasowe)

W 2022 roku Radio 357 uzyskało 10,77 mln zł przychodu netto i poniosło 10,09 mln zł kosztów operacyjnych. Z kosztów operacyjnych najwięcej pochłonęła antena - 5,23 mln zł, czyli 52 proc.

Kierownictwo rozgłośni Radio 357 ujawniło zeszłoroczne wyniki finansowe we wtorek wieczorem podczas specjalnej transmisji dla patronów prowadzonej na Facebooku.

Czytaj też: Kiedyś w Trójce, dziś w Radiu 357. Na "Top Radia 357" zagłosowało ponad 12 tys. patronów 

Przychód Radia 357 wyniósł 12,97 mln zł i był o 5,2 proc. wyższy od zakładanego na zeszły rok. Wpłaty od patronów wyniosły 9,8 mln zł i stanowiły 76 proc. wpływów. Współpraca komercyjna przyniosła 2,57 mln zł, a sprzedaż boxów 357 - 598 tys. zł.

Koszty uzyskania sięgnęły 2,2 mln zł, co w konsekwencji przyniosło 10,77 mln zł przychodu netto.

Z 10,09 mln zł kosztów operacyjnych najwięcej pochłonęła antena - 5,23 mln zł, czyli 52 proc.

Radio 357, założone przez byłych dziennikarzy Programu III Polskiego Radia, rozpoczęło nadawanie 5 stycznia 2021 roku. Obecnie rozgłośnię wspiera ponad 49 tys. patronów, którzy miesięcznie wpłacają na nią łącznie 878 tys. zł.

(KOZ, 25.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.