Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 04, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Tak mieszkam” planuje wprowadzenie rubryk edukacyjnych i zmiany w grafice

Bardziej klarowna grafika oraz podejmowanie tematów edukacyjnych w zakresie wzornictwa przemysłowego – to główne zmiany, jakie planuje redakcja miesięcznika ”Tak mieszkam” (Prószyński Media).

– Poza informacją i poradnictwem dotyczącym urządzania wnętrz chcielibyśmy w jakimś stopniu edukować czytelników. Tematy mają dotyczyć między innymi historii mebli i innych przedmiotów użytkowych – zapowiada Tomasz Woyda, redaktor naczelny pisma. Wraz ze zmianami merytorycznymi zostanie odświeżona grafika – stanie się spokojniejsza i bardziej klarowna. Jak informuje Woyda, zmiany będą wprowadzane stopniowo do każdego numeru, a proces ten zacznie się nie wcześniej niż za trzy-cztery miesiące. Najpierw wydawca chce przeprowadzić badania fokusowe i przeanalizować wielkość sprzedaży po przekształceniu pisma w miesięcznik, czyli od wydania październikowego ub.r. (wcześniej magazyn wydawano w cyklu dwumiesięcznym). – Przez najbliższe pół roku nie podwyższymy ceny magazynu. Potem będziemy to rozważać – zapowiada redaktor naczelny. Obecnie ”Tak mieszkam” kosztuje 3,80 zł, jego objętość wynosi 116 stron, a średni nakład – 60 tys. egz. (dane wydawcy).

(AW, 04.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.