Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa RMF, Grupa Radiowa Agory i Polskie Radio zwiększyły słuchalność w 2022 roku

Lider słuchalności - RMF FM - zanotował wzrost udziału w rynku z 29,9 proc. w 2021 roku do 31 proc. w 2022 (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Spośród grup radiowych w 2022 roku słuchalność zwiększyły Grupa RMF, Grupa Radiowa Agory i Polskie Radio, a zmniejszyły Eurozet i Grupa Radiowa Time.

W 2022 roku stacje Grupy RMF miały łącznie 37 proc. udziału w czasie słuchania wobec 36,2 proc. w 2021 roku. Słuchalność zwiększyło RMF FM - rok do roku z 29,9 proc. do 31 proc. Sieć RMF Maxx zanotowała spadek z 4 proc. do 3,7 proc., a ponadregionalne RMF Classic - z 1,6 proc. do 1,5 proc.

Grupa Eurozet zmniejszyła słuchalność z 18,1 proc. do 18 proc. Wyniki poprawiły Radio Zet (z 13,1 proc. do 13,2 proc.) i ponadregionalne Antyradio (z 2,5 proc. do 2,7 proc.). Udział sieci Meloradio spadł z 1,1 proc. do 0,9 proc., a Chillizet utrzymało wynik na poziomie 0,2 proc. 

Większy spadek słuchalności zanotowała Grupa Radiowa Time - z 13,8 proc. do 12,7 proc. Udział zmniejszyły wszystkie jej stacje. Sieć Radio Eska uzyskała 7,5 proc. (spadek z 7,8 proc.), ponadregionalne Vox FM - 3,1 proc. (spadek z 3,5 proc.), a sieć SuperNova - 0,7 proc. (spadek z 1,1 proc.).

Z kolei sieć Radio Plus - której jedna część stacji należy do Eurozetu, a druga do Grupy Radiowej Time - zanotowała spadek z 2 proc. do 1,9 proc. Ponadregionalne Muzo.fm, które Grupa ZPR Media przejmuje od Telewizji Polsat, uzyskało zaś 0,4 proc. udziału (spadek z 0,5 proc.).

Anteny Polskiego Radia miały łącznie 8,7 proc. udziału, podczas gdy w 2021 roku - 8,1 proc. Słuchalność radiowej Jedynki wzrosła z 4,7 proc. do 5 proc., a Polskiego Radia 24 - z 0,8 proc. do 1,1 proc. Radiowa Trójka miała identyczny udział jak wcześniej (1,9 proc.), tak samo jak radiowa Dwójka (0,5 proc.).

Natomiast Grupa Radiowa Agory poprawiła wynik z 6,9 proc. do 7,3 proc. Udział ponadregionalnego Tok FM wyniósł 3,2 proc. (wzrost z 2,7 proc.), sieci Radio Złote Przeboje - 2,7 proc. (2,7 proc. również w 2021 roku), Radio Pogoda - 0,9 proc. (spadek z 1 proc.), a Rock Radia - 0,5 proc. (0,5 proc. również w 2021 roku).

Ponadto Radio Maryja w 2022 roku miało 1,5 proc. udziału w czasie słuchania (tyle co rok wcześniej), a Radio Wnet - 0,2 proc. (wzrost z 0,1 proc.). Natomiast regionalne rozgłośnie publiczne wraz z antenami miejskimi - zrzeszone w Audytorium 17 - zmniejszyły słuchalność z 4,7 proc. do 4,5 proc.

(KOZ, 19.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.