Borowski i Kawa przejęli kontrolny pakiet udziałów w agencji Made in PR
Od lewej: Wojciech Borowski, Bartłomiej Kędzierski, Sylwia Siedlanowska-Wasiluk, Krzysztof Kawa (fot. materiały prasowe)
Wojciech Borowski i Krzysztof Kawa przejęli od Bartłomieja Kędzierskiego kontrolny pakiet udziałów w agencji Made in PR.
Wojciech Borowski, group CEO McCann Poland, i Krzysztof Kawa, group CFO McCann Poland, w sierpniu 2021 roku wykupili agencję McCann Poland. Równo rok temu zainwestowali w agencję z obszaru healthcare, a teraz inwestują w sektor PR. Do ich grupy dołączyła właśnie spółka Made in PR, którą przejęli od Bartłomieja Kędzierskiego.
Szczegóły transakcji nie zostały podane, ale wiadomo, że Kędzierski przejął po Agnieszce Dziedzic stanowisko partnera zarządzającego w Weber Shandwick, należącej do McCann Poland sieciowej agencji PR.
Made in PR jest teraz zarządzana przez Sylwię Siedlanowską-Wasiluk, która wcześniej zajmowała stanowisko client service director tej agencji.
Weber Shandwick obok Made in PR są partnerami Grupy McCann. Pierwsza z nich odpowiada za projekty o wymiarze międzynarodowym oraz te realizowane dla dużych podmiotów krajowych, szczególnie w obszarze farmacji, technologii, motoryzacji i finansów. Natomiast Made in PR skupić się ma głównie na rynku lokalnym, kontynuując rozwój w zakresie komunikacji m.in. w branży retail i budowlanej.
- Z zaciekawieniem obserwujemy rynek i dostrzegamy, jak dynamicznie zmieniają się potrzeby klientów w zakresie komunikacji PR. W ostatnich miesiącach pojawiły się obiecujące trendy na rynku, gdzie komplementarnie obok siebie mogą rozwijać się dwie agencje, dedykowane dla różnych segmentów klienckich. Dlatego też bardzo cieszę się, że agencja Made in PR dołączyła do naszej grupy i obok wchodzącej w jej skład agencji Weber Shandwick będzie tworzyła niezależny zespół doświadczonych profesjonalistów, kreatywnych doradców, zapewniających merytoryczne wsparcie markom z różnych sektorów i o różnych potrzebach biznesowych - mówi Wojciech Borowski, group CEO McCann Poland. - Rynek jest bardzo trudny. Covid, wojna, inflacja - im więcej pojawia się kryzysów, tym ważniejsza staje się rola PR. Dlatego posiadanie dwóch agencji PR, dedykowanych do różnych segmentów rynku, jest w pełni uzasadnione - dodaje Borowski.
- Współczesny PR zmienia się na naszych oczach, dając nam coraz to więcej możliwości. Dlatego cieszę się, że w Made in PR możemy wyjść tym zmianom naprzeciw i rozpocząć nowy rozdział w historii agencji – komentuje Sylwia Siedlanowska-Wasiluk, dyrektorka zarządzająca Made in PR.
(AMS, 19.01.2023)