TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza drugi sezon Trendbooka - wspólnego projektu "Pulsu Biznesu" i Radia 357

Drugi sezon startuje 12 stycznia. Audycji można słuchać o godz. 15.40

"Puls Biznesu" i Radio 357 kontynuują współpracę redakcyjną i startują z drugim sezonem Trendbooka - audycji prezentującej wpływ, jaki na biznes i podejmowane przez nas decyzje mają zachodzące na świecie zmiany. Jej twórcy ponownie będą tropić trendy w świecie technologii, biznesu i mediów, kształtujące sposób, w jaki żyjemy, pracujemy i kupujemy.

Drugi sezon Trendbooka startuje 12 stycznia. Jego gospodarzami będą Grzegorz Nawacki - redaktor naczelny "Pulsu Biznesu" oraz Paweł Sołtys - prezes Radia 357. Audycji można słuchać w każdy czwartek o godz. 15.40, natomiast w każdą środę temat tygodnia będzie szeroko omawiany na łamach "Pulsu Biznesu”. Wszystkie treści, także z pierwszego sezonu liczącego sześć odcinków, odbiorcy znajdą na stronie Trendbook.pb.pl.

- Pierwszy sezon Trendbooka spotkał się z dużym zainteresowaniem naszych czytelników i słuchaczy Radia 357. Zatem decyzja o kontynuacji projektu była czystą formalnością. Doświadczenia z pierwszego sezonu sprawią, że drugi będzie jeszcze lepszy - mówi Grzegorz Nawacki.

- Cieszymy się, że Trendbook się spodobał, bo każdy na nim korzysta. Słuchacze Radia 357 otrzymują esencję wiedzy o biznesowych trendach, a czytelnicy "Pulsu Biznesu" - pogłębione, wartościowe, multimedialne treści stworzone z godnymi zaufania partnerami. W nowych odcinkach na tapet weźmiemy między innymi zmiany w zachowaniach konsumentów, cyfrowej rozrywce i inwestycjach - zapowiada Paweł Sołtys.

W pierwszym odcinku prowadzący wraz z gośćmi: Aleksandrą Sroką-Krzyżak z Allegro i Anna Lewandowską z Orange Polska zastanowią się, jak kryzys zmienia nasze zachowania konsumenckie i jak wpływa to na biznes.

Partnerem drugiego sezonu jest Santander Bank Polska.

(MAC, 12.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.