Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza drugi sezon Trendbooka - wspólnego projektu "Pulsu Biznesu" i Radia 357

Drugi sezon startuje 12 stycznia. Audycji można słuchać o godz. 15.40

"Puls Biznesu" i Radio 357 kontynuują współpracę redakcyjną i startują z drugim sezonem Trendbooka - audycji prezentującej wpływ, jaki na biznes i podejmowane przez nas decyzje mają zachodzące na świecie zmiany. Jej twórcy ponownie będą tropić trendy w świecie technologii, biznesu i mediów, kształtujące sposób, w jaki żyjemy, pracujemy i kupujemy.

Drugi sezon Trendbooka startuje 12 stycznia. Jego gospodarzami będą Grzegorz Nawacki - redaktor naczelny "Pulsu Biznesu" oraz Paweł Sołtys - prezes Radia 357. Audycji można słuchać w każdy czwartek o godz. 15.40, natomiast w każdą środę temat tygodnia będzie szeroko omawiany na łamach "Pulsu Biznesu”. Wszystkie treści, także z pierwszego sezonu liczącego sześć odcinków, odbiorcy znajdą na stronie Trendbook.pb.pl.

- Pierwszy sezon Trendbooka spotkał się z dużym zainteresowaniem naszych czytelników i słuchaczy Radia 357. Zatem decyzja o kontynuacji projektu była czystą formalnością. Doświadczenia z pierwszego sezonu sprawią, że drugi będzie jeszcze lepszy - mówi Grzegorz Nawacki.

- Cieszymy się, że Trendbook się spodobał, bo każdy na nim korzysta. Słuchacze Radia 357 otrzymują esencję wiedzy o biznesowych trendach, a czytelnicy "Pulsu Biznesu" - pogłębione, wartościowe, multimedialne treści stworzone z godnymi zaufania partnerami. W nowych odcinkach na tapet weźmiemy między innymi zmiany w zachowaniach konsumentów, cyfrowej rozrywce i inwestycjach - zapowiada Paweł Sołtys.

W pierwszym odcinku prowadzący wraz z gośćmi: Aleksandrą Sroką-Krzyżak z Allegro i Anna Lewandowską z Orange Polska zastanowią się, jak kryzys zmienia nasze zachowania konsumenckie i jak wpływa to na biznes.

Partnerem drugiego sezonu jest Santander Bank Polska.

(MAC, 12.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.