Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telenowelę "Korona królów. Jagiellonowie" śledzi w TVP 1 ponad 1,4 mln widzów

TVP 1 pokazuje telenowelę "Korona królów. Jagiellonowie" od zeszłego tygodnia (Fot. Arsen Petrovych/TVP)

Średnio 1,43 mln widzów ogląda w TVP 1 telenowelę historyczną "Korona królów. Jagiellonowie".

TVP 1 pokazuje serial od poniedziałku do środy o 20.35, począwszy od 2 stycznia. W poniedziałek produkcja przyciągnęła średnio 1,49 mln widzów, we wtorek – 1,36 mln, a w środę – 1,45 mln.

Czytaj też: Piotr Gąsowski odszedł z programu Polsatu "Twoja twarz brzmi znajomo"

Emitując "Koronę królów. Jagiellonowie", telewizyjna Jedynka ma średnio 10,62 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 antena notuje 4,61 proc., a 16-59 – 6,62 proc.

Ponadto TVP 1 w drugi dzień świąt Bożego Narodzenia nadała specjalny odcinek telenoweli, który zgromadził 1,46 mln widzów.

TVP 1 "Koronę królów" pokazywała od stycznia 2018 roku do października 2020 roku, ale o wcześniejszej porze, bo o 18.30. "Korona królów. Jagiellonowie" nie jest wprost jej kontynuacją. Akcja rozpocznie się na początku panowania Władysława Jagiełły, natomiast "Korona królów" zakończyła się w trakcie sprawowania przez niego władzy.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: "Jest pan swego rodzaju mendą" – senator Jacek Bury do Miłosza Kłeczka w TVP Info

(KOZ, 09.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.