Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Meller może liczyć na 5 tys. zł co miesiąc na internetowe "Drugie śniadanie Mellera"

Marcin Meller na razie może liczyć na skromne wsparcie internautów (fot. zrzutka.pl)

Na Zrzutka.pl trwa zbiórka prowadzona przez Marcina Mellera. Dziennikarz w ten sposób chce sfinansować swój program na YouTubie - "Drugie śniadanie Mellera".

Trwającą od 28 dni zbiórkę wsparło do środowego wieczora 180 osób, z czego 143 zdecydowało się na subskrypcje. Najpopularniejsze datki cykliczne to 22 zł (wybrało je 61 wpłacających) i 13 zł (60 osób). Najdroższą opcję - 1001 zł (związaną z licznymi korzyściami, w tym z wycieczką po Warmii i Mazurach w towarzystwie Mellera) wybrała jedynie spółka szkoleniowa Taxguru.

Cykliczne wpłaty zapewniają na razie Mellerowi nieco ponad 5 tys. zł miesięcznie. Jednak algorytm portalu koryguje tę kwotę do ok. 4,7 tys. zł. Różnica wynika z okresu, w jakim darczyńcy zdecydowali się finansować program Marcina Mellera, i z tego, jak często pojawiają się nowe wpłaty.

Łącznie do środowego wieczora Meller zebrał 7761 zł. Link do jego zbiórki udostępniono natomiast ponad 2 tys. razy.

"Drugie śniadanie Mellera" to program na YouTubie. Marcin Meller chce w nim prowadzić rozmowy z ludźmi, których ceni. "Bez świętych krów, ale bez piany na ustach" - napisał na stronie zbiórki. Nowe wydania programu mają się ukazywać w każdą sobotę, ale do tej pory na subskrybowanym przez nieco ponad 3 tys. osób kanale pojawiły się trzy odcinki "Marcin Meller Live" (6, 12 i 22 grudnia). W ostatnim dziennikarz opowiadał o przygotowaniach do startu "Drugiego śniadania" i problemach technicznych.

Marcin Meller przez 12 lat był reporterem "Polityki", a przez dziewięć naczelnym polskiej edycji "Playboya". Przez 14 lat prowadził w TVN 24 "Drugie śniadanie mistrzów", był też współgospodarzem "Dzień dobry TVN". Pisał felietony do "Wprost" i "Newsweek Polska".

(PAR, 05.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.