Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Pasich przeszedł ze Starcomu do Wavemakera

Kamil Pasich zajmuje się działaniami paid social od siedmiu lat (fot. Kamil Pasich/LinkedIn)

Kamil Pasich dołączył do agencji mediowej Wavemaker i został paid social media expertem.

Przez ostatnie trzy lata Pasich był związany ze Starcomem, gdzie od października 2021 roku również pełnił funkcję paid social media experta. W Wavemakerze będzie opowiadał za planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii PCC oraz strategii reklamowych wykorzystujących wszystkie formy płatnych działań reklamowych w digitalu.

Dla Pasicha to powrót do Wavemakera, w którym pracował w 2018 roku, gdy odpowiadał za obsługę takich klientów jak: Ikea, Karcher czy Nestlé.

(KAP, 05.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.