Polsat Play liderem kanałów lifestylowych w 2022 roku, Polsat Cafe wyprzedził TVN Style
Drugi był Polsat Cafe, którego udział zwiększył się z 0,4 proc. do 0,48 proc. (screen: YouTube/Archiwum Yegyori)
Polsat Play w 2022 roku, tak samo jak rok wcześniej, był liderem kanałów lifestylowych. Na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, który wyprzedził TVN Style.
W grupie ogólnej 4+ wynik liderującego Polsat Play (Grupa Polsat Plus) wyniósł 0,58 proc. udziału (0,62 proc. przed rokiem). Drugi był Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus), którego udział zwiększył się z 0,4 proc. do 0,48 proc. Na trzecie miejsce spadł TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,44 proc. udziału (0,47 proc. w 2021).
W czołówce kanałów lifestylowych znalazły się też: naziemny kanał TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,31 proc. (0,15 proc. rok wcześniej), HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,31 proc. (spadek z 0,39 proc.), TLC (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,22 proc. (0,21 proc. rok wcześniej), Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,16 proc. (spadek z 0,17 proc.), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,13 proc. (wzrost z 0,12 proc.), Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (0,11 proc. przed rokiem), Travel Channel (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,11 proc. (spadek z 0,13 proc.) i Active Family (R.D.F. Entertainment) - 0,1 proc. (wzrost z 0,08 proc.).
W grupie komercyjnej 16-49 liderem był Polsat Play - 0,61 proc. udziału (0,72 proc. w 2021), na drugim miejscu znalazł się TVN Style - 0,56 proc. (spadek z 0,67 proc.), a na trzecim Polsat Cafe - 0,42 proc. (spadek z 0,46 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy też był Polsat Play - 0,69 proc. udziału (spadek z 0,74 proc.), a następnie TVN Style - 0,52 proc. (w dół z 0,59 proc.) i Polsat Cafe - 0,39 proc. (spadek z 0,43 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 04.01.2023)