Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Play liderem kanałów lifestylowych w 2022 roku, Polsat Cafe wyprzedził TVN Style

Drugi był Polsat Cafe, którego udział zwiększył się z 0,4 proc. do 0,48 proc. (screen: YouTube/Archiwum Yegyori)

Polsat Play w 2022 roku, tak samo jak rok wcześniej, był liderem kanałów lifestylowych. Na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, który wyprzedził TVN Style.

W grupie ogólnej 4+ wynik liderującego Polsat Play (Grupa Polsat Plus) wyniósł 0,58 proc. udziału (0,62 proc. przed rokiem). Drugi był Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus), którego udział zwiększył się z 0,4 proc. do 0,48 proc. Na trzecie miejsce spadł TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,44 proc. udziału (0,47 proc. w 2021).

W czołówce kanałów lifestylowych znalazły się też: naziemny kanał TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,31 proc. (0,15 proc. rok wcześniej), HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,31 proc. (spadek z 0,39 proc.), TLC (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,22 proc. (0,21 proc. rok wcześniej), Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,16 proc. (spadek z 0,17 proc.), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,13 proc. (wzrost z 0,12 proc.), Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (0,11 proc. przed rokiem),  Travel Channel (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,11 proc. (spadek z 0,13 proc.) i Active Family (R.D.F. Entertainment) - 0,1 proc. (wzrost z 0,08 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem był Polsat Play - 0,61 proc. udziału (0,72 proc. w 2021), na drugim miejscu znalazł się TVN Style - 0,56 proc. (spadek z 0,67 proc.), a na trzecim Polsat Cafe - 0,42 proc. (spadek z 0,46 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy też był Polsat Play - 0,69 proc. udziału (spadek z 0,74 proc.), a następnie TVN Style - 0,52 proc. (w dół z 0,59 proc.) i Polsat Cafe - 0,39 proc. (spadek z 0,43 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 04.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.