Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Play liderem kanałów lifestylowych w 2022 roku, Polsat Cafe wyprzedził TVN Style

Drugi był Polsat Cafe, którego udział zwiększył się z 0,4 proc. do 0,48 proc. (screen: YouTube/Archiwum Yegyori)

Polsat Play w 2022 roku, tak samo jak rok wcześniej, był liderem kanałów lifestylowych. Na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, który wyprzedził TVN Style.

W grupie ogólnej 4+ wynik liderującego Polsat Play (Grupa Polsat Plus) wyniósł 0,58 proc. udziału (0,62 proc. przed rokiem). Drugi był Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus), którego udział zwiększył się z 0,4 proc. do 0,48 proc. Na trzecie miejsce spadł TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,44 proc. udziału (0,47 proc. w 2021).

W czołówce kanałów lifestylowych znalazły się też: naziemny kanał TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,31 proc. (0,15 proc. rok wcześniej), HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,31 proc. (spadek z 0,39 proc.), TLC (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,22 proc. (0,21 proc. rok wcześniej), Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,16 proc. (spadek z 0,17 proc.), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,13 proc. (wzrost z 0,12 proc.), Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (0,11 proc. przed rokiem),  Travel Channel (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,11 proc. (spadek z 0,13 proc.) i Active Family (R.D.F. Entertainment) - 0,1 proc. (wzrost z 0,08 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem był Polsat Play - 0,61 proc. udziału (0,72 proc. w 2021), na drugim miejscu znalazł się TVN Style - 0,56 proc. (spadek z 0,67 proc.), a na trzecim Polsat Cafe - 0,42 proc. (spadek z 0,46 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy też był Polsat Play - 0,69 proc. udziału (spadek z 0,74 proc.), a następnie TVN Style - 0,52 proc. (w dół z 0,59 proc.) i Polsat Cafe - 0,39 proc. (spadek z 0,43 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 04.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.