Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Metz znika z anteny Radia Opole. "Powodem są tylko i wyłącznie względy finansowe"

Radio Opole nie przedłużyło umowy z Piotrem Metzem (fot. Tomasz Żukowski/East News)

Z końcem 2022 roku z anteny Radia Opole spadły audycje Piotra Metza: "7:00 PM" i "Muzyka nowa". - Powodem są tylko i wyłącznie względy finansowe - mówi "Presserwisowi" redaktor naczelny Radia Opole.

Piotr Metz miał audycje w Radiu Opole od 2 stycznia 2022 roku. "7:00 PM" była nadawana w soboty od 19 do 22 jako kontynuacja "Listy osobistej" z radiowej Trójki. Z kolei "Muzyki nowej" słuchać można było w czwartki o 17. 

Piotr Metz powiedział "Gazecie Wyborczej", że jego umowa jako współpracownika Radia Opole skończyła się 31 grudnia i nie została przedłużona.

- Powodem są tylko i wyłącznie względy finansowe. Nie mamy zastrzeżeń merytorycznych - mówi "Presserwisowi" Tomasz Cichoń, redaktor naczelny Radia Opole. - Stawki Piotra Metza były znacznie wyższe niż autorów innych programów muzycznych, na co podczas jesiennej kontroli zwróciła nam uwagę Najwyższa Izba Kontroli - dodaje Cichoń.

Umowa z Piotrem Metzem została zawarta za poprzedniego zarządu Radia Opole. Na początku września 2022 roku Piotra Moca na stanowisko prezesa rozgłośni zastąpił Piotr Wójtowicz.

Piotr Metz nadal ma audycję w Programie II Polskiego Radia.

(KOZ, 03.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.