Radio Nowy Świat z kampanią telewizyjną w Nowy Rok
Kampania obejmie głównie kanały TVN Warner Bros. Discovery (fot. Jakub Kamiński/East News)
W niedzielę 1 stycznia w stacjach telewizyjnych zobaczyć będzie można spot Radia Nowy Świat.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi widzów na markę, jaką jest Radio Nowy Świat, przyciągnięcie nowych słuchaczy i zachęcenie ich do włączenia radia. Spoty będą emitowane w TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, HGTV, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Historia, Food Network, Travel Channel, Canal+ Family, Canal+ Kuchnia, Ale Kino, a także na kanale YouTube.
Czytaj też: Top Radia 357 znów ze streamingiem wideo – tym razem 9 godzin z wieżowca w Gdańsku
"Dobór tych stacji oczywiście nie jest przypadkowy. Wybraliśmy takie kanały, które ogląda nasz słuchacz, czyli słuchacz śledzący bieżącą sytuację w kraju i na świecie, dobierający programy do swoich zainteresowań" – wyjaśnia w komunikacie Sławomir Gołębiowski, dyrektor marketingu i sprzedaży Radia Nowy Świat. "Dlatego również nie bez powodu wybraliśmy datę emisji tego spotu, licząc, że jakaś część odbiorców, z czystej ciekawości, posłucha naszej stacji właśnie w tym dniu, w którym nasza oferta jest wyjątkowa, w dniu, w którym na naszej antenie pojawią się znakomite aktorki, piosenkarki, reżyserki, prawniczki" – dodaje.
W Nowy Rok – w ramach akcji "Przyszłość jest kobietą" – stacja gościć będzie m.in. Magdę Cielecką, Katarzynę Figurę, Agnieszkę Holland, Agatę Kuleszę, Krystynę Prońko, Magdę Umer i wiele, wiele innych wspaniałych kobiet. Od 9 do 21 poprowadzą one wspólnie z dziennikarzami stacji audycje, w których zaprezentują swoje muzyczne wybory.
Czytaj też: RMF Classic na sylwestra szykuje specjalny kanał muzyczny dla subskrybentów RMF Classic+
(KOZ, 30.12.2022)