Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Traci „Szansa na sukces. Opole 2023". Jesienią średnio 1,14 mln widzów

Tegoroczną jesienną edycję "Szansy na sukces. Opole 2023" wygrał Kamil Jachyra, który dzięki temu weźmie udział w koncercie "Debiuty" podczas 60. KFPP w Opolu w 2023 roku (fot. materiały prasowe)

Muzyczny talent show "Szansa na sukces. Opole 2023" oglądało jesienią w TVP 2 średnio 1,14 mln widzów, ok. 200 tys. mniej, niż rok temu.

Program można było oglądać w Dwójce od 2 października do 17 grudnia, w niedziele o 15.15, a finał wyjątkowo w sobotę od 20. Najwięcej widzów przyciągnęła druga część finałowego odcinka – 1,45 mln.

Czytaj też: Polsat w Wigilię pokaże koncert kolęd z udziałem wokalistów disco polo

Emitując talent show, TVP 2 miała średnio 11 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 6,2 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,5 proc. w komercyjnej 16-59.

Dla porównania w zeszłym roku jesienią "Szansę na sukces. Opole 2022" śledziło średnio 1,34 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Piotr Kraśko ponownie prowadzi "Fakty po Faktach" w TVN 24

(MNIE, 23.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.