Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W styczniu najdroższe reklamy przy "Faktach" i przy "Kevinie". Ile za 30 sekund? Dużo

30-sekundowa reklama przy filmie "Kevin sam w Nowym Jorku" w Polsacie kosztuje 46,9 tys. zł (screen: YouTube/Zwiastuny TV)

"Kevin sam w Nowym Jorku" jest najwyżej wycenianą propozycją programową w styczniowym cenniku Polsatu. W TVN najdroższe w styczniu są "Fakty", a w TVP – serial "M jak miłość".

W TVN najdroższe, 30-sekundowe reklamy przy "Faktach" kosztują 47,9 tys. zł, czyli o 17,69 proc. więcej, niż w styczniu 2022 roku. Ceny spotów przy "Sporcie" po "Faktach" dochodzą do 38,2 tys. zł (wzrost o 9,14 proc.), przy "Pogodzie" – do 31 tys. zł (spadek o 0,64 proc.), a przy czwartkowych powtórkach "Kuchennych rewolucji" – do 28,9 tys. zł (wzrost o 0,7 proc.). Biuro reklamy TVN Media zaznacza, że część spotów przy Pucharze Świata w skokach narciarskich i Turnieju Czterech Skoczni podlega wycenie specjalnej, a więc ich cena nie jest oszacowana w ramach cennika.

Czytaj też: Piotr Kraśko ponownie prowadzi "Fakty po Faktach" w TVN 24

W Polsacie 30-sekundowa reklama przy filmie "Kevin sam w Nowym Jorku", który stacja pokaże 1 stycznia o 20, kosztuje do 46,9 tys. zł (o 3,3 proc. mniej, niż przed rokiem). Z kolei ceny reklam przy niedzielnych powtórkach "Kabaret na żywo. Nowy skŁAD" sięgają 40,4 tys. zł (15,42 proc. więcej, niż rok temu przy "Kabaret na żywo. Klinka Skeczów Męczących"). Spoty przy głównych "Wydarzeniach" to koszt do 38 tys. (15,18 proc. w dół), a przy "Sporcie" po głównym wydaniu "Wydarzeń" dochodzą do 37,7 tys. zł (3,57 proc. w górę).

Natomiast w cenniku TVP ceny 30-sekundowych reklam przy emitowanym w poniedziałki i wtorki serialu "M jak miłość" w Dwójce dochodzą do 59,9 tys. zł (9,9 proc. w górę), przy sobotnim "The Voice Senior" w TVP 2 – do 57 tys. (wzrost o 26,67 proc.), wokół niedzielnego "Sanatorium miłości" w TVP 1 – do 49,8 tys. zł (rok temu emisja ruszyła w marcu), a przy głównych "Wiadomościach" TVP 1 – do 49 tys. zł (8,75 proc. w dół).

Czytaj też: TVP zamierza zatrudnić kilkuset współpracowników TAI

(MNIE, 23.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.