Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 02, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza nowa kampania Radia Zet

W piątek rusza nowa kampania Radia Zet prowadzona pod hasłem ”Siła muzyki!”.

Od początku grudnia 2006 roku Radio Zet ma nowy liner. Kampania reklamowa promująca to hasło wystartuje w telewizji i prasie 5 stycznia. Wykorzystano w niej wizerunki: Moniki Brodki, Mel C, Kasi Cerekwickiej, Ani Dąbrowskiej, Dido, Magdy Wójcik – Goya, Edyty Górniak, In-Grid, Kasi Kowalskiej, Madonny, Kylie Minogue, Jennifer Lopez, Piaska, Erosa Ramazzottiego, Marcina Rozynka, Kate Ryan, Piotra Rubika, Stachurskiego, Sugababes. Nie ujawniono daty zakończenia kampanii. Za kreację odpowiadają Janusz Mazurczak i Andrzej Bimer z agencji BUM. Spoty telewizyjne wyreżyserował Kuba Łubniewski. Media zaplanował i kupił Zenithmedia.

(MŁ, 02.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.