Rusza nowa kampania Radia Zet
02.01.2007, 09:28
W piątek rusza nowa kampania Radia Zet prowadzona pod hasłem ”Siła muzyki!”.
Od początku grudnia 2006 roku Radio Zet ma nowy liner. Kampania reklamowa promująca to hasło wystartuje w telewizji i prasie 5 stycznia. Wykorzystano w niej wizerunki: Moniki Brodki, Mel C, Kasi Cerekwickiej, Ani Dąbrowskiej, Dido, Magdy Wójcik – Goya, Edyty Górniak, In-Grid, Kasi Kowalskiej, Madonny, Kylie Minogue, Jennifer Lopez, Piaska, Erosa Ramazzottiego, Marcina Rozynka, Kate Ryan, Piotra Rubika, Stachurskiego, Sugababes. Nie ujawniono daty zakończenia kampanii. Za kreację odpowiadają Janusz Mazurczak i Andrzej Bimer z agencji BUM. Spoty telewizyjne wyreżyserował Kuba Łubniewski. Media zaplanował i kupił Zenithmedia.(MŁ, 02.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
