Udziałowcy BlaskOnline. Jastrzębowski, Olechowski, Rachoń, Cenckiewicz  |  "NIE" ma wirtualnego Urbana  |  Goniec.pl uruchamia format  |  Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udziałowcy BlaskOnline. Jastrzębowski, Olechowski, Rachoń, Cenckiewicz  |  "NIE" ma wirtualnego Urbana  |  Goniec.pl uruchamia format  |  Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udziałowcy BlaskOnline. Jastrzębowski, Olechowski, Rachoń, Cenckiewicz  |  "NIE" ma wirtualnego Urbana  |  Goniec.pl uruchamia format  |  Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Washington Post" planuje zwolnienia na początku 2023 roku

"The Washington Post" zlikwiduje sporo stanowisk pracy, ale w sumie zwolnienia mają objąć kilka procent zatrudnionych (fot. Wikimedia Commons)

"The Washington Post" potwierdził wiadomości "The New York Times", że na początku 2023 roku planuje zwolnienia w swoim sektorze cyfrowym.

"The Washington Post ewoluuje i przekształca się, aby zapewnić naszej firmie najlepszą pozycję do przyszłego wzrostu. Wiele stanowisk zostanie zlikwidowanych. Przewidujemy, że będzie to jednocyfrowy procent naszej bazy pracowników i sfinalizujemy te plany w nadchodzących tygodniach. Ostatnio dokonaliśmy jednych z największych inwestycji w historii The Post, a rok 2023 będzie kolejnym rokiem kontynuacji inwestycji" - mówi Kathy Baird, dyrektorka ds. komunikacji.

Na początku grudnia "The Washington Post" ogłosił, że likwiduje niedzielny magazyn drukowany. Ostatnie wydanie przewidziano na święta Bożego Narodzenia.

(MAC, 16.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.