Sołtysiak, Jasiński i Pawiński tworzą agencję New Areas
New Areas zorganizowała ofertę wokół trzech grup rozwiązań
Debiutująca na rynku agencja New Areas ma być firmą rozwiązań strategicznych.
New Areas zorganizowała ofertę wokół trzech grup rozwiązań. Pierwszą z nich są rozwiązania orientujące, których celem ma być diagnoza sytuacji zastanej i eksploracja rynkowych szans. Druga grupa to rozwiązania pozycjonujące, skupione na właściwym ustawieniu i ukierunkowaniu marki. Rozwiązania nawigujące natomiast przekładać mają strategię na użyteczne narzędzia i plany wdrożeniowe, usprawniające codzienne zarządzanie marką oraz ułatwiające współpracę klienta z innymi podmiotami.
Zespołem badawczym New Areas odpowiadającym za grupę rozwiązań orientujących kieruje dr Paweł Pawiński, od ponad 10 lat związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie współtworzy kierunek komunikacja wizerunkowa. W ramach pracy pozaakademickiej zaangażowany był w ponad 150 projektów komercyjnych, wspierając etapy diagnostyczne, koncepcyjne i ewaluacyjne. Realizował je z m.in. One Eleven, Grupą 4P i Brightlight.
Za grupę rozwiązań pozycjonujących odpowiada Paweł Jasiński, strateg i konsultant, pracujący wcześniej w agencjach o różnych profilach, m.in. BNA, 2012 Agency, Przestrzeń czy VMLY&R, a także jako niezależny doradca. Współtworzył agencję brandingową Wyraz.
Paula Sołtysiak, odpowiadająca za grupę rozwiązań nawigujących, zajmuje się budowaniem strategii marek i komunikacji od ponad 10 lat. Pracowała w agencjach sieciowych (VMLY&R i JWT) oraz jako niezależna konsultantka strategiczna, wspierając start-upy i firmy technologiczne w zakresie marketingu B2B. Wykłada strategię marki na Uniwersytecie Wrocławskim.
New Areas pracuje zarówno dla klientów korporacyjnych, jak i start-upów w każdej fazie rozwoju. W portfolio agencji znajdują się m.in. marki z kategorii FMCG, tech i e-commerce, ale firma nie podaje nazw konkretnych firm.
(AMS, 16.12.2022)