Sołtysiak, Jasiński i Pawiński tworzą agencję New Areas
![](/images/contents/photo_74259_1671146151_big.jpg)
New Areas zorganizowała ofertę wokół trzech grup rozwiązań
Debiutująca na rynku agencja New Areas ma być firmą rozwiązań strategicznych.
New Areas zorganizowała ofertę wokół trzech grup rozwiązań. Pierwszą z nich są rozwiązania orientujące, których celem ma być diagnoza sytuacji zastanej i eksploracja rynkowych szans. Druga grupa to rozwiązania pozycjonujące, skupione na właściwym ustawieniu i ukierunkowaniu marki. Rozwiązania nawigujące natomiast przekładać mają strategię na użyteczne narzędzia i plany wdrożeniowe, usprawniające codzienne zarządzanie marką oraz ułatwiające współpracę klienta z innymi podmiotami.
Zespołem badawczym New Areas odpowiadającym za grupę rozwiązań orientujących kieruje dr Paweł Pawiński, od ponad 10 lat związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie współtworzy kierunek komunikacja wizerunkowa. W ramach pracy pozaakademickiej zaangażowany był w ponad 150 projektów komercyjnych, wspierając etapy diagnostyczne, koncepcyjne i ewaluacyjne. Realizował je z m.in. One Eleven, Grupą 4P i Brightlight.
Za grupę rozwiązań pozycjonujących odpowiada Paweł Jasiński, strateg i konsultant, pracujący wcześniej w agencjach o różnych profilach, m.in. BNA, 2012 Agency, Przestrzeń czy VMLY&R, a także jako niezależny doradca. Współtworzył agencję brandingową Wyraz.
Paula Sołtysiak, odpowiadająca za grupę rozwiązań nawigujących, zajmuje się budowaniem strategii marek i komunikacji od ponad 10 lat. Pracowała w agencjach sieciowych (VMLY&R i JWT) oraz jako niezależna konsultantka strategiczna, wspierając start-upy i firmy technologiczne w zakresie marketingu B2B. Wykłada strategię marki na Uniwersytecie Wrocławskim.
New Areas pracuje zarówno dla klientów korporacyjnych, jak i start-upów w każdej fazie rozwoju. W portfolio agencji znajdują się m.in. marki z kategorii FMCG, tech i e-commerce, ale firma nie podaje nazw konkretnych firm.
(AMS, 16.12.2022)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)