Średnio 231 tys. widzów ogląda "40 kontra 20" w TVN Siedem
W programie dwóch mężczyzn – starszy i młodszy – rywalizuje ze sobą o względy kilkunastu kobiet (screen: YouTube/TVN 7)
Drugą edycję randkowego reality show "40 kontra 20" ogląda w TVN Siedem średnio 231 tys. osób.
Nowe odcinki TVN Siedem emituje od 21 listopada w dni powszednie o 20. Najwięcej widzów przyciągnął dotychczas pierwszy odcinek – 297 tys.
Czytaj też: Drugiego sezonu "Mask Singer" nie będzie wiosną w TVN
Po trzech tygodniach Siódemka, pokazując "40 kontra 20", ma średnio 1,69 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,04 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
W listopadzie TVN Siedem notował średnio 2,78 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 3,6 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 3,52 proc. w komercyjnej 16-59.
Całą pierwszą edycję "40 kontra 20", nadawaną latem 2021, oglądało średnio 289 tys. widzów.
Program, w którym dwóch mężczyzn – starszy i młodszy – rywalizuje ze sobą o względy kilkunastu kobiet, produkuje firma Constantin Entertainment Polska.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: KRRiT ukarała Stopklatkę i Radio Eska. Za "Psy" Pasikowskiego i "Wrzuć na luz"
(MNIE, 16.12.2022)