Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rymanowski rano w Radiu Zet ma mniej słuchaczy, niż gromadziła Lubecka

Bogdan Rymanowski prowadzi porannego "Gościa Radia Zet" od końca sierpnia (fot. materiały prasowe)

Radio Zet w paśmie porannego "Gościa Radia Zet", którego prowadzi Bogdan Rymanowski, notuje gorsze wyniki niż przed rokiem, kiedy prowadzącą była Beata Lubecka.

Od końca sierpnia nowym gospodarzem porannego "Gościa Radia Zet" o 8.02 jest Bogdan Rymanowski z Polsatu, który zajął miejsce Beaty Lubeckiej – Lubecka prowadzi teraz popołudniowe wydania audycji o 17.02.

Czytaj też: We wtorek rusza Alfa TVP dla nastolatków

W okresie wrzesień-listopad 2022 roku Radio Zet w paśmie 8-8.15 w dni powszednie miało 12,2 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza spadek z 13,4 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Rozgłośni w tym czasie słuchało 1 mln osób, o 252 tys. mniej (spadek o 20 proc.).

"Bogdan Rymanowski bywa krytyczny, ale jego rozmowy z prezydentem czy ministrami PiS są sympatyczne, nie jest wymagającym rozmówcą. Może Zetce chodziło o próbę pokazania, że nie są tacy radykalni jak TVN 24 trzymający ostro kurs wobec władzy, czy równie krytyczne radio Tok FM? Może Zetka szuka jakiejś niszy wśród słuchaczy" – mówił w rozmowie z "Press" Piotr Pacewicz, redaktor naczelny OKO.press.

Z kolei Jacek Nizinkiewicz, dziennikarz "Rzeczpospolitej", komentował: "Beata Lubecka jest dobrą prowadzącą wywiady, potrafiła często z rozmówców wyciskać ciekawe informacje. Bogdan Rymanowski jest sprawnym i sympatycznym dziennikarzem, ale nie jest osobą, która mając naprzeciwko siebie polityka, przemagluje go z największą siłą".

Czytaj też: KRRiT ukarała Stopklatkę i Radio Eska. Za "Psy" Pasikowskiego i "Wrzuć na luz"

RMF FM o 8.02 emituje "Poranną rozmowę" Roberta Mazurka. Rozgłośnia utrzymała w paśmie udział sprzed roku, czyli 32 proc., ale liczba słuchaczy spadła o 272 tys., do 2,5 mln.

Radio Zet w paśmie 17-17.15, kiedy "Gościa Radia Zet" prowadzi Beata Lubecka, miało 13,6 proc. udziału w czasie słuchania (wzrost z 13,5 proc.), a liczba słuchaczy zmniejszyła się o 106 tys., do 685 tys. RMF FM zaś w paśmie "Popołudniowej rozmowy" (18-18.15) zanotował spadek udziału z 29,5 proc. do 28,7 proc. i liczby słuchaczy – o 113 tys., do 1,2 mln.

W okresie wrzesień-listopad 2022 roku RMF FM miał 30,3 proc. udziału w czasie słuchania (spadek z 30,6 proc. rok wcześniej), a Radio Zet – 13,1 proc. (spadek z 13,8 proc.).

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar.

Czytaj też: Elon Musk już nie jest najbogatszy na świecie. Wyprzedził go Bernard Arnault

(KOZ, 15.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.