Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Angelika Panicz awansuje na stanowisko account supervisor w Plej

Angelika Panicz w Plej od początku związana jest z digitalową obsługą marki Play (fot. materiały prasowe)

Angelika Panicz została account supervisor w zespole client service Plej.

Panicz pracuje w Plej od marca 2019 roku. Zaczynała jako account manager, po dwóch latach awansowała na stanowisko senior account manager, a w grudniu 2022 została supervisorem w zespole Client Service Plej. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach Lubię to – linked by Isobar i Talent Media, obsługując klientów: Unilever, Ferrero, Grupa Allegro, HTC Polska i Euro.net.

Czytaj też: Łukasz Plona odszedł z K2 Precise i dołączył do Cube Group

W Plej od początku związana jest z digitalową obsługą marki Play. Odpowiada za działania i teamy skoncentrowane wokół projektów niestandardowych, m.in. Play dla WOŚP lub Play na Pol’and’Rock. Wdraża strategie komunikacyjne marki oraz zarządza działaniami przy ongoingowej komunikacji marki. Aktualnie koordynuje pracę czterech osób.

Zespół Client Service w Plej – zarządzany przez Anetę Jalowską, client service director – tworzy 28 osób.

Czytaj też: ZłotyKalendarz 2023 autorstwa GoldenSubmarine wspomoże Klinikę Psychiatrii Dzieci i Młodzieży

(AMS, 13.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.