Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk opuszczają agencję GetHero

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk założyli GetHero w 2014 roku (fot. materiały prasowe)

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk, założyciele agencji influencer marketingu GetHero z końcem roku planują opuścić zarząd firmy i przekazać jej stery w ręce Alicji Stefaniak i Łukasza Walczaka.

Wybraniec i Kowalczyk już wcześniej planowali odejście z firmy. W ostatnich latach obowiązki związane z prowadzeniem agencji stopniowo przekazywane były Alicji Stefaniak i Łukaszowi Walczakowi, którzy w maju br. dołączyli do zarządu.

Wybraniec i Kowalczyk założyli GetHero w 2014 roku. W 2018 roku GetHero stała się częścią międzynarodowej Grupy Webedia. W 2021 roku osiągnęła 48,1 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,6 mln zł zysku netto, podwajając wyniki rok do roku. Agencja była współodpowiedzialna m.in. za kampanię promującą Lody Ekipa i prowadzenie działań digital dla ponad 100 klientów. Obecnie jej zespół tworzy ponad 40 osób. W tym roku do sieci dołączyło również kilkudziesięciu nowych twórców – m.in. Marcin „Borkoś” Borkowski, Czarek Jóźwik i Robert Pasut z AbstrachujeTV, a także członkowie internetowej Ekipy Rapy.

(AMS, 08.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.