Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzięki mundialowi TVP Sport zwiększył przewagę nad konkurencją

Liderujący TVP Sport miał w listopadzie br. średnio 2,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (screen: YouTube/Archiwizator Telewizyjny)

TVP Sport bez zmian był liderem wśród kanałów sportowych. Dzięki piłkarskiemu mundialowi jego przewaga nad konkurencją znacząco wzrosła.

Liderujący TVP Sport (Telewizja Polska) miał w listopadzie br. średnio 2,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec 0,72 proc. rok wcześniej. TVP Sport pokazuje m.in. mistrzostwa świata w piłce nożnej w Katarze, które rozpoczęły się 20 listopada. Drugi był Polsat Sport (Telewizja Polsat) - 0,45 proc. (wzrost z 0,37 proc.), a trzeci Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,4 proc. (spadek z 0,42 proc.).

Dalej były: Polsat Sport Extra (Telewizja Polsat) - 0,15 proc. (wzrost z 0,14 proc.), Eleven Sports 1 (Telewizja Polsat) - 0,12 proc. (wzrost z 0,11 proc.), Canal+ Sport (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (0,13 proc. rok wcześniej), Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,07 proc. (bez zmian), Polsat Sport News (Telewizja Polsat) - 0,06 proc. (bez zmian), Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) - 0,05 proc. (rok temu nie był monitorowany) i Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) - 0,05 proc. (bez zmian).

Czytaj też: Kaczyński: Kurski miał propozycję rządową, ale "uznał, że to nie jest dla niego sprawa interesująca"

W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był też TVP Sport - 2,07 proc. po wzroście z 0,65 proc. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat Sport - 0,21 proc. (0,22 proc. rok wcześniej), a trzeci był Eurosport 1 - 0,19 proc. (0,22 proc. w listopadzie 2021).

W grupie komercyjnej 16-59 liderował TVP Sport - 2,11 proc. (wzrost z 0,66 proc.), a dalej były Eurosport 1 - 0,27 proc. (spadek z 0,33 proc.) i Polsat Sport - 0,25 proc. (bez zmian).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 07.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.