Dzięki mundialowi TVP Sport zwiększył przewagę nad konkurencją
Liderujący TVP Sport miał w listopadzie br. średnio 2,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (screen: YouTube/Archiwizator Telewizyjny)
TVP Sport bez zmian był liderem wśród kanałów sportowych. Dzięki piłkarskiemu mundialowi jego przewaga nad konkurencją znacząco wzrosła.
Liderujący TVP Sport (Telewizja Polska) miał w listopadzie br. średnio 2,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec 0,72 proc. rok wcześniej. TVP Sport pokazuje m.in. mistrzostwa świata w piłce nożnej w Katarze, które rozpoczęły się 20 listopada. Drugi był Polsat Sport (Telewizja Polsat) - 0,45 proc. (wzrost z 0,37 proc.), a trzeci Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,4 proc. (spadek z 0,42 proc.).
Dalej były: Polsat Sport Extra (Telewizja Polsat) - 0,15 proc. (wzrost z 0,14 proc.), Eleven Sports 1 (Telewizja Polsat) - 0,12 proc. (wzrost z 0,11 proc.), Canal+ Sport (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (0,13 proc. rok wcześniej), Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,07 proc. (bez zmian), Polsat Sport News (Telewizja Polsat) - 0,06 proc. (bez zmian), Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) - 0,05 proc. (rok temu nie był monitorowany) i Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) - 0,05 proc. (bez zmian).
Czytaj też: Kaczyński: Kurski miał propozycję rządową, ale "uznał, że to nie jest dla niego sprawa interesująca"
W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był też TVP Sport - 2,07 proc. po wzroście z 0,65 proc. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat Sport - 0,21 proc. (0,22 proc. rok wcześniej), a trzeci był Eurosport 1 - 0,19 proc. (0,22 proc. w listopadzie 2021).
W grupie komercyjnej 16-59 liderował TVP Sport - 2,11 proc. (wzrost z 0,66 proc.), a dalej były Eurosport 1 - 0,27 proc. (spadek z 0,33 proc.) i Polsat Sport - 0,25 proc. (bez zmian).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 07.12.2022)