Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzięki mundialowi TVP Sport zwiększył przewagę nad konkurencją

Liderujący TVP Sport miał w listopadzie br. średnio 2,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (screen: YouTube/Archiwizator Telewizyjny)

TVP Sport bez zmian był liderem wśród kanałów sportowych. Dzięki piłkarskiemu mundialowi jego przewaga nad konkurencją znacząco wzrosła.

Liderujący TVP Sport (Telewizja Polska) miał w listopadzie br. średnio 2,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec 0,72 proc. rok wcześniej. TVP Sport pokazuje m.in. mistrzostwa świata w piłce nożnej w Katarze, które rozpoczęły się 20 listopada. Drugi był Polsat Sport (Telewizja Polsat) - 0,45 proc. (wzrost z 0,37 proc.), a trzeci Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,4 proc. (spadek z 0,42 proc.).

Dalej były: Polsat Sport Extra (Telewizja Polsat) - 0,15 proc. (wzrost z 0,14 proc.), Eleven Sports 1 (Telewizja Polsat) - 0,12 proc. (wzrost z 0,11 proc.), Canal+ Sport (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (0,13 proc. rok wcześniej), Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,07 proc. (bez zmian), Polsat Sport News (Telewizja Polsat) - 0,06 proc. (bez zmian), Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) - 0,05 proc. (rok temu nie był monitorowany) i Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) - 0,05 proc. (bez zmian).

Czytaj też: Kaczyński: Kurski miał propozycję rządową, ale "uznał, że to nie jest dla niego sprawa interesująca"

W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był też TVP Sport - 2,07 proc. po wzroście z 0,65 proc. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat Sport - 0,21 proc. (0,22 proc. rok wcześniej), a trzeci był Eurosport 1 - 0,19 proc. (0,22 proc. w listopadzie 2021).

W grupie komercyjnej 16-59 liderował TVP Sport - 2,11 proc. (wzrost z 0,66 proc.), a dalej były Eurosport 1 - 0,27 proc. (spadek z 0,33 proc.) i Polsat Sport - 0,25 proc. (bez zmian).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 07.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.