Totalizator Sportowy poszukuje agencji do influencer marketingu
Z wybraną agencją zostanie podpisana umowa na dwa lata (fot. Lowdown/Wikipedia.org)
Totalizator Sportowy uruchomił przetarg, w którym wybrana zostanie agencja marketingowa zajmująca się influencer marketingiem. Wybrana firma podpisze umowę na dwa lata.
Zwycięzca przetargu będzie odpowiedzialny m.in. za opracowanie koncepcji działań marki w zakresie influencer marketingu, w tym stworzenie strategii mającej na celu pozyskanie nowych graczy korzystających z serwisu iLOTTO. Firma będzie budować świadomość marki wśród internautów, sentyment do marki oraz wspierać kampanie produktowe.
Agencje biorące udział w przetargu będą miały do zrealizowania zadanie na podstawie przygotowanego przez departament promocji i PR Totalizatora briefu. Dodatkowo będą zobowiązane do przedstawienia kosztów brutto wykonania zadania. Oferty można składać do 6 grudnia poprzez portal zakupowy Totalizatora, wymagana jest wpłata wadium w wysokości 10 tys. zł.
(KAP, 02.12.2022)